استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

الان من یک عدد نینای فریب خورده هستم که به شدت هم خسته است و سرش هم درد می کنه از شدت خسته گی با شکوفه رفته بودیم بک مسافرتی بخریم از اینا که جا داره هواش رو بگیری وقتی لباس می ذاری توش بعد یه عالمه لباس توش می ذاری هواش رو که می کشی حجمش کم میشه



بعد رفتیم فروشگاه نوشته بود حراج واقعی منم که خوره این حراج ها هستم دیدم نوشته کلاه وشال ده دلار دونه ای  خیلی خوشحال شدم و کلی خریدم و تازه وقتی کارت کشیدم هم نفهمیدم و حالا که اومدم خونه میبینم هر کدوم رو بیست دلار داده


زنگ زدم فروشگاهش می گم شما که نوشته بودی ده دلار می گه نه من نوشته بودم از from 10 s 


حالا تصور کن من چقدر هم ذوق زده شده بودم که سوغاتی کلی خریدم


هیچی صد و پنجاه تا از حسابم رفت   به سلامتی  و میمنت  و با نهایت خجسته گی  حس کرده بودم چقدر من زن خوبی ام که فقط از حراج ها خرید می کنم 


بعد هم طبق معمول فریاد برگر برگر  سها خان رو لبیک گفتم که البته شکوفه خانم حساب کرد هر کاری کردم نذاشت من حساب کنم و دیشب هم که مهمان داشتم  و جای همه خالی یک عدد مرصع پلو  پختم که خیلی هم از خوب از کار در اومد  و یه مقدار اشترودل مرغ و یه مقدار هم الویه که سعید زحمتش رو کشیده بود و خلاصه جای همه خالی بود


خیلی خسته ام


برم استراحت کنم


راستی  فیلم تردست رو دوست داشتم خیلی با نمک بود

نظرات 5 + ارسال نظر
علی یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

خسته نباشید. عیبی نداره. حالا هر وقت اون کلاه ها رو سرت بگذاری محاله سردت بشه. چون همزمان دو تا کلاه سرت رفته.

صابر یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام نینا جان

اولا >> خودکرده را تدبیر نیست

دوما>> مبارکتون باشه.

سوما>> نخواستید بدید ما می پوشیم(خنده)

چهارم>>من هم فیلم تردست رو دیشب دیدم آره خیلی جذاب بود

پنچم>> استراحت کنید مزاحم نشم

سلام صابر خان

اولا بله کاملا موافقم

دوما مرسی

سوما شما و ما نداره برارم ( لری برادره این برارم )

چهارم خوشحالم خوشت اومد

پنجم این حرفا چیه شما مراحمی

شراره دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ http://parishangisoo.blogfa.com

نینا جان سلام ،خوشحالم که خوبی و سلامت
خسته هم نباشی و همیشه کیفت پر از پول باشه و خرید کنی
ممنون که به من سر میزنی عزیزم
شراره

یکتا دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ق.ظ http://spirited-away.blogfa.com/

سلام.مرسی از اینکه افتخار دادی٬با حضورت خوشحالم کردی.
خسته نباشی...خوبه بعد این همه آشپزی و خستگی اقلا غذات خوب از کار دراومد.من اگه بودم یه جا خرابکاری میکردم!!!

داریوش دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ http://darius1.blogfa.com

با بهترین درود ها
این ؛ از ؛ خیلی با حال هست خوب این هم یک روانشناسی هست بهر حال بار دیگر مراقب باش ننویسن از ۱۰ و بشود ۲۰۰ دلار
شاد باشی و تندرست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد