استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

این هفته برام آرزو های خوب خوب کنید


یعنی این هفته تکلیف سی تی زن بودن من تو امسال یا سال دیگه مشخص میشه


اگه بشه که سی تی زنی رو بدن می تونم  مهر ماه بیام ایران  و کلی خوب میشه برام به خاطر اینکه عروسی بچه خواهرم هم همون موقع هستش و مطمئنم کلی خوش خواهد گذشت


خلاصه که هر کار دارید بزارید برا یه وقت دیگه و فقط برا من دعا کنید که دل اینا به رحم بیادو سی تی زنی رو بدن و خلاص


اگه نشه  و قبول نکنن من باید یه سال دیگه صبر کنم  خیلی زیاده خداییش


پ ن یک  یادتون نره برام دعا کنید


پ ن دو     بازم یادتون نره دعا کنید


پ ن  سه  یه جک با مزه هم شنیدم شنیدنش خالی از لطف نیست براتون


می گن یه بار یه گوریل از باغ وحش فرار می کنه


بعد یه نفر  زنگ میزنه میگه یه گوریل نزدیک خونه من بالای درخته


غضنفر رو با یه سگ و یه تفنگ می فرستن گوریل رو بگیره


میره به یارو که زنگ زده بوده میگه ( از اینجا به بعد رو با لهجه غضنفر بخونید )


ببین این تفنج بگیر من میرم با غوریل درگیر میشم  غوریل میندازم پائین  سگ حیوان با هوش و باوفایی هستش می پره از تخم غوریل میگیره  میکشوونه میبره باغ وحش


یارو میگه پس این تفنگ برا چیه


میگه هان  اومدیم و من با غوریل درگیر شدم و غوریله منو انداخت پائین تو سریع باید سگه رو بزنی

نظرات 4 + ارسال نظر
بانو پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ http://saburaneh.blogfa.com/

برات دعا میکنم خیلی زیاد .

علی جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

سه تا دعا به خاطر خودت ۲ تا دعا هم به خاطر جک قشنگی که اول صبح خوندم. ایشالا زودتر سی تی زن بشی خیالت از این بابت راحت بشه.

قابل نداشت

مرسی بابت دعا ها

امید شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ق.ظ http://faith.blogsky.com

مطمئن باش خدا هرگز مامان نینای مهربون رو ناراحت نمیکنه و قول میدم که امسال سی تی زن میشی و به امید خدا مهر ماه میای ایران
بهترینها رو برات آرزو دارم مامان نینای مهربون و گل، و حتما برات دعا میکنم
و ضمنا این جک هم خیلی خنده دار بود و مرسیییی

سها جون رو ببوس
ماما بای
سی یو سون

شهرزاد یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ق.ظ http://chasingsleep.blogfa.com/

برات دعا می کنم نینا جان
دوستت دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد