استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

دلم شور میزنه شدید


یعنی این همه وقت یه طرف این بیست و پنج روز هم یه طرف دیگه


همش شبها خواب میبینم برگشتم  همه ذوق کردن دور و برم میچرخن و بعد من ییهو یادم مییفته که سوغاتی نبردم  یا شکلاتهایی که خریدم رو یادم رفته با خودم ببرم و یا سوغاتی همه رو بردم ولی تو راه گم شده و به پرواز نرسیدم  و زین دست خوابهای کابوس مانند که اذیتم میکنه


 پر شدم از دلشوره و اضطراب  سها هم خدا رو شکر بهتر شد و دیگه بهانه می می اش رو نمی گیره


یه خبر خوب دیگه اینکه چون با پرواز امارات مییام می تونم برای سها غذای آماده و پخته شده بردارم و این امتیاز بزرگیه چون سها هر چیزی نمی خوره و اینکه می تونم بین راه هم اگه مجبور شدم براش برگر مک دونالد هم بخرم


دعا کنید سفرم بی خطر باشه  خیلی از پرواز با هواپیما وحشت دارم ولی دیگه مجبورم

نظرات 3 + ارسال نظر
علی دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ

دلشوره چرا. الان سوغاتی هر کشوری رو از هر جای دنیا میشه خرید. فقط حواست باشه مثل من دیر نرسی کارت پروازت بپره. این ایران ایر بی شعور ۲۰ دقیقه به پرواز رسیدم فرودگاه گفت: بلیط شما رو فروختیم. یه روز پادر هوا موندم. هنوز هم شکایتم به هیچ نتیجه ای نرسیده. اصلا انگار شکایت تو ایران جنبه دکوری داره.

نه دیر نمیرسم یعنی سعی می کنم دیر نرسم

بعد هم پروازم خدا رو شکر ایرانی نیست که هیچ کارش رو حساب کتاب نباشه

سید مهدی چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.dorooghestan.blogfa.com

سلام
با عرض پوزش از دیر سر زدن :)
خیلی خوشحال شدم دیدم بالاخره (یا پائین خره) داری میای ایران، امیدوارم همه چی روبه راه باشه، راحت بیای، ایران سرزمین خاطره هاست،

خیلی این پائین خره رو خوب اومدی سید جان

امید پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ق.ظ http://faith.blogsky.com

ایشالله به موقع میرسی و ژرواز خوبی داری و سها هم اذیت نمی کنه و خوابهای اوف نمی بینی.
البته همه ی اینا به شرطی هست که سوغاتی منو یادت نره :دی

نگفتی چی می خوای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد