استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

خرگوشم دوباره امشب قاطی کرده خودش رو هی میزنه به در و دیوار خدا کنه مثل دیشب زلزله نباشه هر چند که تا همین حالا که اینجا نشستم داره پس لرزه مییاد  دلم هنوز داره می لرزه

چقدر من ترسو بودم و خودم نمی دونستم


یه سری لباس و خوراکی برداشتم با پتو و آب و نون و نوشیدنی تو ماشین گذاشتم که اگه اتفاقی افتاد بتونیم بریم توماشین


دریا هم طوفانی شده هی مییان گزارش میدن ممکنه سونامی اتفاق بیفته  تو رو خدا دعا کنید که خطر رفع بشه من واقعا باید اعتراف کنم مثل سگ ترسیدم

نظرات 5 + ارسال نظر
اولیوین شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ http://my-university.blogsky.com

سلام

آخ نینا جان دو پست پایینتر همونایی که شما یادتون نمیاد

همشون چقدر خوب یادم میان

کجایی بچگی کجایی؟؟؟

دلم گرفت از خوندن اونا چه زود بزرگ شدیم..

زلزله ترسناکه اونم تو ایران و وحشتناکتر تو نیوزلند

ولی زیاد نترس چون داره قدرت خدارو یاد ما میندازه که فراموشش نکنیم ...

یا حق...

قربون خدا برم من اینجوری می خواد قدرتش رو به یاد ما بندازه من که نوکر خودش و ملائکه شو و هر چی خودش بگه هستم به شرط اینکه این خطر رو برگردونه

آخرین نسخه یک مرد... شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام
حالت همتون خوبه؟؟؟ خیلی مراقب خودتون باشید
نگرانیم

شما دعا کن فقط

امید شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ق.ظ http://faith.blogsky.com

نگران نباش مامان نینا جون
میدونم لحظه های ترس و دلهره هست، اما بهت قول میدم هیچ اتفاق بدی برای تو و خونوادت نمیوفته. قول میدم دعا کنم خداوند فرشتگان محافظ براتون بفرسته تا تحت هر شرایطی ایمن باشید.
تو هم از خداوند کمک بخواه و چون مامان نینای گل و مهربونی، خداوند کمکت میکنه.
ضمنا، همه ی انسانها ترسو هستند، ولی اغلب اونقدر خودشونو پشت نقاب غرور قایم میکنن که حتی یادشون میره چقدر ترسو هستن. پس شک نکن که هر آدمی در همچین شرایطی میترسه.

امیدوارم در پناه خدا باشین همتون
برای سلامتی مامان نینا و خونوادش اجماعا صلوات

خدا خودش کمک کنه

دیشب تا صبح هر پنج دقیقه یک بار یه لرزه میداد بهمون

یکتا شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ق.ظ

باز خوش بحال ما خوزستانیا که زلزله نداریم.
من همش فکر میکردم طوفان دریایی هیجان انگیزه ولی اینطور که تو تعریف کردی باید خیلی ترسناک باشه...
ایشالله اتفاقی برات نیفته نینا جون.

امید شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ق.ظ http://faith.blogsky.com

سلام مامان نینا
اومدم که جویای حالت بشم و اینکه بگم من برات دعا کردم و قول میدم هیچ مشکلی نخواهید داشت به امید خدا

خوش و سلامت باشی مامان نینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد