استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

نمیدونم برای چند روز نمی تونم وبلاگم رو آپ کنم  عازم سفر به ایران هستم


برام دعا کنید سفر بی خطر و بی دردسری داشته باشم


چند روزی هم به دیدار با اعضای خانواده خودم و سعید خواهد گذشت به محض اینکه وقت کنم براتون گزارش ها رو ارسال می کنم


دوستتون دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
آخرین نسخه یک مرد... پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ق.ظ

شماره ای چیزی بده اومدی ایران تماسی بگیریم حالتو بپرسیم

ع.خ شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ

:-)

نگین شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلام
من برگشتم شما رفتی ؟!
ایشالله سفر خوب و بی دردسری داشته باشید و خوش بگذره و ما خاطرات خوبتون و بخونیم
راستی امیدوارم زلزله هم کلا به خیر بگذره و چیزی نباشه .

ع.خ شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

http://cheshmnavaz.blogsky.com/1389/06/09/post-885/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد