استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

ای بابا انگار این فیلمه که در مورد پایان جهان در سال دو هزار و دوازده ساخته شده یواش یواش داره درست از آب در مییاد این از  نیوزلند بد بخت که که جدای از زلزله موندن با این دو هزار تون ماسه از زیر زمین در اومده چه کار کنن( همین الان زلزله اومد در ضمن ) خب داشتم چی می گفتم آهان اونم از ژاپن بد بخت که با سونامی و زلزله دست به گریبان شده 


وای که چقدر صحنه های وحشتناکی نشون میداد کلی به وضعیت خودمون امید وار شدیم 


بابا حالا شبی صد بار لرزیدن می ارزه به این که سونامی نبردت


بعد هم بنده یک عدد نینای پر رو هستم که در اوج این همه استرس امروز چون قرار بود برم مهمونی مثلا  یعنی اول قرار بود که مهمون بیاد ولی بعد قرار شد ما بریم خونشون و از اونجایی که بنده خداها مجرد تشریف دارن کل غذاها رو خودم پختم به انضمام  کیک باقلوایی که بی نظیر شد جدا (البت تعریف از خود نباشه ) و دلمه برگ مو  ( جاتون خالی ) 

بعد هم غرض از گفتن این حرفا این نبود که بخوام بگم بنده هنر مندم بلکه این بود که بگم خانومای گلم عزیزای دلم  یه سایتی هست به نام سایت آشپز سازی


بی نظیره 


آدرسش هم اینهhttp://cheftayebeh.blogspot.com  کلا رسیپی هاش عالیه البته قابل استفاده برای آقایان علاقه مند هم هست


بنده که از دیروز تا حالا چهار تا از رسیپی هاش رو درست کردم خیلی خیلی هم خوب بوده البته با کمال معذرت دوربینم شکسته یعنی جناب سها خان شکوندنش و گرنه عکس هنر نمایی ا م رو براتون می ذاشتم


بعد هم جاتون خالی امشب جدای از جمع آقایان که کم پیش مییاد بنده با این جنس خشن مشکل داشته باشم و کلی هم کیف می کنم وقتی تو جمع  یه عالم مرد باشم  حالا دلیلش شاید این باشه که یه دوره کاملی از زندگی ام با پسرها بزرگ شدم  یه خانوم بلا نسبت  نپخته یخ بی مزه  آب دماغ آویزون دماغ سر بالای نیوزلندی هم اورده بودن که مثلا با من هم صحبت بشه و این خانومه  زن دوست شوهر جان بودن  و مثل اینکه قبل از اومدن کلی با شوهرشون دعوا کرده بودن که من نمی خوام بیام ولی مورد قبول شوهرش واقع نشده بود و به زور اورده بودش


از اولش که اومد هی میگفت من اعصابم خرابه و افسرده ام و ملنگم و کلا مشکل دارم و دخترا م تو خونه تنها هستن و نوه ام مریضه و دخترم افسرده است و اه اه  اه 


خداوکیلی اعصابم رو خط خطی کرده بود دیگه 


دیوونه بود خدایی اش


خلاصه مصاحبتی کردیم  و بالاخره بعد از یه میلیون تا فحش کش دار و بی کشی که تو دلم نثارش کردم راه افتادیم اومدیم خونمون 


الان هم نشستم دارم می نویسم دیگه هیچ خبری هم نیست و شهر فعلا در امن و امانه سها جون و شوهر جون هم در خواب ناز به سر می برند


از فردا رژیم لاغری بنده هم شروع میشه دیگه 


میریم که داشته باشیم نینای شصت و سه کیلویی رو  



نظرات 10 + ارسال نظر
نگین شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

آره عزیزم :-* اتفاق واستون کامنتم گذاشتم :)) همیشه میومدم ببینم آپید یا نه ...

خوشحالم که برگشتید . ازین به بعد میذارمتون تو خبرنامه هر وقت آپ شدید بفهمم و بیام:) مرسی خبرم کردید :)

باران شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ http://ashge0baran

✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’
✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’
✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€
،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€
¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€
،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€
،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
-----------♥
---------♥
--------♥
-------♥
-----♥
---♥
--♥
-♥

✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’
✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’
✿★•’✿★•’✿★•’✿★•
آپم آپم.بدو بیا

امیلی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ http://1writer.mihanblog.com

سلام نینا جان رسیدن به خیر!
خوبی؟
از شما هم ممنون که یادم بودی و اومدی پیشم.
وای منم خیلی از دیدن فیلمهای سونامی و زلزله ژاپن ترسیدم.... اگه همچین زلزله ای اینجا میومد همه جا با خاک یکسان میشد!
نیوزلند هم زلزله زیاد میاد؟

سلام امیلی جان ممنون

بله نیوزلند هم حدود شش ماهه که دو تا زلزله خیلی قوی داشته و کلی خرابی به بار اورده

یه دونه دیگه هم گفتن تو راهه

هر شب هم تقریبا سه تا چهار پس زلزله داریم که قدرتش حدود سه ریشتر به بالا است

الی یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

بابا 63 کیلویی....موفق باشی منم کلی 4 کیلو لاغر شدم...
یه بوس گنده از اون بزغاله بکن به خاطر کار حامد که اداشو در میاره...عاشقتونم...

مینو دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ق.ظ

امروز بیا ترانه خوانی بکنیم
با سبزه و آب همزبانی بکنیم
عید است و غبار غم گرفته است دلم
ای اشک بیا خانه تکانی بکنیم *[لبخند][گل]
-
[گل][گل]HAPPY NEW YEAR[گل][گل]

مرسی عزیزم

جیغ سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ http://jootii.blogsky.com/

۶۳؟ مگه قدت چقدره که باید ۶۳ باشی؟
یعنی بالای ۱۷۰ قد داری؟

یک و شصت و هشت

علی سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

من برای مدت 4 ماه صبحانه نخوردم و سر جمع حدود 5 کیلو لاغر شدم. بعد همین اوایل اسفند یه مسافرت خیلی خوبی رفتم که رستوران منو باز بود... من هم بی جنبه. برگشتم تهران دیدم 6 کیلو چاق شدم. یعنی از روز اول هم بدتر.

fArId چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ق.ظ http://f-dvd.blogsky.com

سلام ...
خوبی؟
خدا رو شکر که خوبی ...
وبلاگ قشنگی داری...
به من هم سر بزن خوشحال میشم ...
بای تا های ...

الی چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ق.ظ

سلام....
این وبلاگ شیرینی فیلتره...لابد نباید یاد بگیریم دیگه...
از روی آلبوم سها دو تا دیگه زدم واسه مامان فاطی و مامانم...
سال خوبی داشته باشی...
یه دونه عکسشم زدم روی سی دی...
سال خوبی داشته باشی من دیگه رفتم خونه...

ای بابا همه چی که فیلتره

مسخره است به خدا

خب یه فیلتر شکن داشته باش

من دیگه رفتم خونه یعنی چی

یعنی دیگه نمییای آتلیه

امید پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://faith.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااممممممم مامان نینااا
خیلی خیلی خوشحالم که برگشتی
اول از همه بازم تولدتو تبریک میگم، و البته من به پیشواز رفته بودم و خوشبختانه الان دیر نکردم برای تولدت مبارک
خوشحالم که همه چی مرتبه و سها جون و باباش هم خوبن
بابا نینای 63 کیلویییییییی :دیییی
تو می تونی نینا
وای من که از زلزله میترسم و امیدوارم که در همه حال خدا پشت و پناه تو و خونوادت باشه و شک ندارم که خداوند همیشه مراقبت هست، هرچند که خودت بی خبری از لطف و توجه خدا به خودت.
راستی هر چی فکر میکنم می بینم باهات قهرم که شکلاتهای منو بهم ندادیییییییی


راستی
پیشاپیش سال جدید خودمونو بهت تبریگ میگم و برات بهترینها رو آرزو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد