استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

تولدت مبارک پسر گلم

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک
میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از اسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا
یه کیک خیلی خوش طعم ،با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم
به خاطر و جودت به افتخار بودن
تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس
تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن
همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس
واسه تولد تو باید دنیا رو اورد
ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد
اینا یه یادگاری توی خاطره هاته
ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد
تولدت عزیزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق ،پر از اینه و شمعدون
الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق ،بیاد هزار تا مهمون

نظرات 6 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

تولد پسرت رو تبریک میگم. امیدوارم بر قله های بلند موفقیت ببینیش.
راستی فکر می کنم این دیگه آخرین نظری باشه که تو وبلاگت نوشتم. چون اصلا سری نمی زنی.

مرسی دوست عزیز

من شرمنده همه هستم یک ماهی هست که اصلا به وبلاگم سر نزدم و اونم به دلیل مهاجرتم به یه شهر دیگه و مشکلات مهاجرت بود به زودی به همه سر میزنم

مامان عیسی سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

عزیز دلم تولدت مبارک
الهی هزار سال سرت باشه سلامت
همیشه بخندی بمونی تا قیامت
هزار تا بوسههههههههههههههههههههه برای پسر ناز و خوشگلم

مرسی اعظم گلم مرسی نازنینم امیدوارم خدای بزرگ همیشه دل تو رو و پسر نازت رو شاد نگه داره

باران یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://kouyeyar.blogfa.com/

سلام.
تولدش مبارک. خیلی خیلی مبارک.

نینا جون، کم پیدایی ها!

مرسی باران عزیزم من شرمنده شما دوستای گلم هستم من به خاطر مهاجرت به یه شهر دیگه خیلی سرم شلوغه به زودی به همه سر میزنم

الی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ق.ظ

زنگ زدم تولدش رو تبریک بگم نبودید... خاله مینا گفت از شهرتون رفتید....چه بهتر...
سهیلو هزار تا بوس کن...

َآه خاله جان اره عزیزم

فعلا که سخت گرفتارم

الی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ق.ظ

دلم برات تنگ شده

امید شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.khodadoustan.com

سلام مامان نینااااااا
خوبی؟؟؟؟
دلم برات خیلی تنگ شده
خیلی وقت بود فرصت نداشتم بیام وبلاگ دوستامو ببینم
واااااایییییی چقدر دلم برات تنگ شده
برای تو و سها جووونننننن
ببوسش از طرفم
دوستون دارم
تولد سها جون هم با اینکه دیر شد، ولی مبارک باشه
امیدوارم خدا سایه ی تو و آقا سعید رو از سرش کم نکنه

راستی خیلی بی معرفتی که اومدی ایران و سوغاتی های منو ندادی. به این خاطر هنوز باهات قهرماااا

تو بهترینی مامان نینا
ماما بای
سی یو سون

مرسی امید عزیز بابت تبریک بابت سر زدنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد