استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

یکی‌ از شرکت‌های هواپیمایی برای تبلیغ و فروش بلیطهای پرواز‌های مختلفش، تسهیلات خاصی‌ رو برای بیزنسمن هایی که همسرانشون رو همراه خودشون به سفر‌های هوائی اون شرکت میبردن, در نظر میگیره و ۵۰% تخفیف روی بلیط اونها قائل میشه. بعد از مدتی‌ که می‌بینن این طرح با استقبال خیلی‌ زیادی مواجه شده و اکثر بیزنسمن‌ها همسرانشون رو در پرواز‌ها همراه خودشون میبرن, با فرستادن نامه‌ای به همسران این افراد, نظرشون رو در مورد سفر‌ها جویا میشن و پاسخی که از تمام این زنها دریافت میکنند,همین دو کلمه بوده..... کدوم سفر؟!
نظرات 3 + ارسال نظر
مامان عیسی جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام عزیزم
ممنونم بابت اون همه کامنت و تلفنت .
خیلی گلی خیلی عزیزی
روی ماهتون را میبوسم
میدونم که خیلی سخته کارت از من هم سخت تره . امیدوارم خدا کمکت کنه و بتونی تو کارت موفق باشی .
راستی همکارم یه نرم افزار معرفی کرد که با استفاده از اون میتونی چت صوتی و تصویری داشته باشی با هر کسی دست داری دانلودش هم فیریه میتونی نصبش کنی برای خودت اکانت ایجاد کنی و دوستات رو توش اد کنی مثل مسنجر فقط چت صوتی و تصویری داره
آدرسش اینه http://www.oovoo.com/ اگر تو نصب مشگل داشتی پیغام بزار بهت بگم ولی خیلی راحته .
بعد از نصب بگو اکانتم را بزارم تو هم بزار ادت کنم تا بتونیم همدیگر را ببینیم و بیشتر صدات را بشنوم .
خدا نگهدارتون باشه

عزیزم برنامه اش رو دارم


بهت میگم اکانت رو تو هم ادد کن من رو

باران دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://kouyeyar.blogfa.com

سلام نینا جان، خوشحالم که دوباره می نویسی.
خوشحالم که دوباره هستی.
و خوشحال می شم که به من هم سری بزنی.

سهای عزیز رو ببوس.

شاد و آرام و عاشق باشی همیشه.

منصور کبیر سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ق.ظ http://cafejavan.mihanblog.com/

واقعا جالب بود!!
اگه اینا زناشونو نبرده بودن پ کیو بردن سفر؟؟!(نکه من خیلی سادم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد