روتختی های جدید بسیار شیک

مدل هایی بسیار زیبا و شیک از رو تختی که در زیر می توانید مشاهده کنید…


13861971221 روتختي هاي جديد بسيار شيك

ادامه نوشته

آهنگ جدید مردونه تمومش کن از خشایار اعتمادی

13861585631 آهنگ جديد مردونه تمومش كن از خشايار اعتمادي

 

 

برای دانلود بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

 

 

 

متن آهنگ :

 

مردونه تمومش کن من تاقتش رو دارم

هر بار ترحم بود این بار نمیزارم

مردونه تمومش کن

با عشق برو وقتی با عشق نمیمونی

مردونه تمومش کن وقتی که نمیتونی

تو میری و میمونی این معنی رفتن نیست

این بار تمومش کن تا وسوه با من نیست

با من نیست مردونه تمومش کن

************************************

باید ی نفر از ما از خاطره ها رد شه

من یا تو نمیدونم باید ی نفر رد شه

من پیش تو آرومم تو پیش من آشوبی

انگار عشق من بد کن باور نکنم خوبی

مردونه تمومش کن

************************************

مردونه تمومش کن من تاقتش رو دارم

هر بار ترحم بود این بار نمیزارم

مردونه تمومش کن

با عشق برو وقتی با.عشق نمیمونی

مردونه تمومش کن وقتی که نمیتونی

تو میری و میمونی این معنی رفتن نیست

این بار تمومش کن تا وسوه با من نیست

با من نیست مردونه تمومش کن

دانلود قالب لاله برای وبلاگ

امروز برای شما یک قالب زیبا و عاشقانه برای سیستم بلاگفا آماده کرده ایم که می توانید دانلود کنید…

 

 

 

 دانلود قالب لاله براي وبلاگ

 

 

 

برای دانلود قالب کلیک کنید

 

  

آموزش نصب قالب :

 

ابتدا به قسمت تنظیمات وبلاگ خود در بلاگفا بروید، به قسمت ویرایش قالب رفته و محتوای فایل text که قبلا دانلود کرده اید را جایگزین محتوای این قسمت کنید.

طلا در برگ درخت+عکس

دانشمندان استرالیایی اعلام کردند ذرات ریز طلا را در برگ های درخت اوکالپیتوس کشف کرده اند.

محققان سازمان تحقیقات صنعتی و علمی استرالیا اعلام کردند بررسی آنها در منطقه کالگورلی در غرب استرالیا انجام گرفت که در دهه ۱۸۰۰ میلادی ، محل معادن طلا بود.

دکتر مل لینترن و همکارانش می گویند به نظر می رسد این درخت ها، ذرات طلا را به وسیله ریشه های خود از عمق ۳۰ متری زمین جذب کرده باشند.

وی می گوید درخت اوکالیپتوس همانند یک پمپ هیدرولیک عمل می کند و دهها متر به عمق زمین فرو می رود و ذرات طلا را بالا می کشد.

دانشمندان در این بررسی از روش نمونه برداری بیوشیمیایی زیر سطح زمین و تصویر برداری به روش اشعه ایکس، استفاده کردند.

13853266151 طلا در برگ درخت+عكس

مرتفع‌ ترین مجسمه جهان واقع در جیانگ سو

دولت چین قصد دارد با معرفی جهانی مرتفع‌ترین مجسمه جهان در شهر «جیانگ سو»، اینمجسمه زیبا را به جاذبه‌ی جدید گردشگری این کشور تبدیل کند.
 
این مجسمه که مجسمه‌ای از بودا است و به مجسمه “بهار معبد بودا” شهرت دارد، بر فراز تپه‌ای در وسط یک باغ زیبا با حدود سه هکتار مساحت واقع شده است.

13849442591 مرتفع‌ ترین مجسمه جهان واقع در جیانگ سو

 
مجسمه بودا با ۱۵۳ متر ارتفاع و ۳۰ تن وزن با هزینه بالغ بر ۴۰ میلیون دلار میلیون دلار ساخته شد و پروژه ساخت آن در سال ۲۰۰۲ به پایان رسید و پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آتی با معرفی جهانی به جاذبه‌ جدید گردشگری چین تبدیل شود.
 
به گزارش هندو، چین در هشت ماهه نخست امسال موفق‌ترین عملکرد را در کسب درآمد از محل صنعت گردشگری داشته است و درآمدهایش در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۳۱ درصد رشد داشت. چین در سال ۲۰۱۲ نیز حدود ۴۰۸ میلیارد دلار از محل صنعت گردشگریدرآمد داشت.
 
کارشناسان با توجه به عملکرد موفق دولت چین در طول دو هفته برگزاری مسابقات آسیایی در شهر گوآنگ‌ژو، با جذب نزدیک به نیم‌میلیون نفر گردشگر و جذب بیش از یک‌میلیون گردشگر در زمان برگزاری المپیک پکن در سال ۲۰۰۸، پیش‌بینی می‌کنند که دولت این کشور به هدف خود در جذب ۱۰۰ میلیون نفر گردشگر در سال ۲۰۲۰ میلادی و تبدیل شدن به مقصد نخستگردشگری جهان دست یابد.

شباهت حمید لولایی با رئیس جمهور روحانی

3ef69ea50b45c4dacb50908006165d78shebahat شباهت حمید لولایی با رئیس جمهور روحانی

به حراج گذاشته شدن خودرو بتمن+عکس

حراجی هیستوریکس انگلیس در آخرین فهرست خود شیء جالبی را برای فروش عرضه کرده است: خودروی بت‌موبیل که در مجموعه فیلم‌های تیم برتون استفاده شده است.

خانه حراج هیستوریکس (Historics) ساری انگلستان، در آخرین فهرست خود شیء جالبی را برای فروش عرضه کرده است: خودروی بت‌موبیل که مجوز رانندگی درون شهر را هم دارد. اینخودرو، نسخه المثنی خودرویی است که در مجموعه فیلم‌های بتمن به کارگردانی تیم برتون در سال‌های ۱۹۸۹/۱۳۶۸ و ۱۹۹۲/۱۳۷۱، توسط مایکل کیتون مورد استفاده قرار گرفت. اگرچه این خودرو اصل نیست، اما از سوی مسئولان این حراجی «شیء به شدت قابل تکریم» نامیده شده است.

توصیف‌های ذکر شده برای خودوی بتمن عرضه شده به این شرح است: «مشکی، کم کارکرد، وضعیت عالی، شاسی سفارشی، دنده اتوماتیک، موتور ۳٫۲ لیتر پاششی جگوار، کنترل از راه دور، سیستم تعلیق هیدرولیک، مکانیزم رهاسازی دود، پرتابگر شعله». قیمت پایه حراج نیز ۱۴۵ هزار دلار (۴۳۵ میلیون تومان) است.

اگرچه عرضه خودرویی دست دوم در یک حراجی کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما کاری مسبوق به سابقه است. بت‌موبیل اصلی که توسط کیتون در فیلم «بازگشت بتمن» استفاده شد، در سال ۲۰۱۰ / ۱۳۸۹ فروخته شد؛ و نخستین بت‌موبیل تاریخ که توسط آدام وست در مجموعه تلویزیونی دهه ۱۹۶۰/۱۳۴۰ رانده می‌شد، زمستان پارسال چکش حراج خورد و با قیمت باور نکردنی ۴٫۲ میلیون دلار به فروش رفت.

با وجود آن که بت‌موبیل مورد استفاده کیتون با نگرش هالیوودی ساخته شده بود، اما چیزی بیش از زیبایی‌های رایج یک خودروی لوکس را داشت. این خودرو مجهز به سیتم کنترل صدا بود، دو مسلسل براونینگ تعبیه شده در زیر بدنه داشت؛ و موتور جت آن زمان شتاب‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خودرو را به ۳٫۷ ثانیه می‌رساند.

اگرچه نسخه المثنی بعضی از این امکانات را ندارد، اما کاملا هم موجود بی دست و پایی محسوب نمی‌شود. برای مثال، شتاب‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن هنوز زیر ۵ ثانیه طول می‌کشد. مسئولان حراجی عقیده دارند این خودرو که برای رانندگی در جاده‌های شهری کاملا قانونی است، یکی از بهترین نمونه‌های پس از تولید است که تاکنون ساخته شده است.

 

13849462531 به حراج گذاشته شدن خودرو بتمن+عكس

 

ادامه نوشته

این دیگه چه خرگوشیه

این حیوان نوعی خرگوش خانگی است که با داشتن موهایی مانند خز توجه هر کسی را جلب می‌کند.

این خرگوش آنگورایی که مانند توپ عظیمی از مو هست به نام “لی لیانا” متعلق به بتی چو مالک و پرورش دهنده خرگوش‌های انگلیسی است. این نوع خرگوش نیاز به مراقبت زیادی دارد.

13849454101 اين ديگه چه خرگوشيه

 

13849453521 اين ديگه چه خرگوشيه

 

 

13849453831 اين ديگه چه خرگوشيه

 

 

همچنین خرگوش های انگلیسی آنگورایی زیادی مانند فرانسوی، آلمانی، غول پیکر و اطلس  از این نوع وجود دارند. 

آپلود سنتر رايگان



آپلود سنتر، مكاني امن براي فايل ها و عكس هاي شما



براي ورود كليك كنيد

آپلود . آپلود رایگان . آپلود نا محدود . هاست رایگان برای آپلود . بهترین آپلود سنتر . لینک مستقیم . آپلود عکس . آپلود فیلم . آپلود آهنگ mp3 . آپلود بوی . آپلود با لینک مستقیم . آپلود از url  آپلود از ادرس . آپلود سنتر رایگان . آپلود حجم بال .
آپلود سنتر نا محدود . آپلود
آپلود فايل
آپلود رايگان عكس
نا محدود .  .  عکس با لینک مستقیم . کسب درامد از آپلود . هاست رایگان . آپلود سنتر دائمی .
 آپلود سنتر دائمي,آپلود دائمي عكس 

توانایی شگفت انگیز یک حشره

به عکس این نوع خاص مگس میوه به نام G tridens خوب دقت کنید، چنین به نظر می‌رسد که این مگس میوه، دو مورچه روی بال‌های خود دارد!

13846329581 توانايي شگفت انگيز يك حشره

شگفت‌آور است که در مسیر تکاملی، روی بال‌های شفاف این مگس میوه، تصویر دو مورچهنقش بسته است. هنر تکاملی طبیعت، دو مورچه با شش پا و دو شاخک و یک سر، سینه و شکم، به خوبی روی بال‌های این مگس، رسم کرده است.

سایر مگس‌های میوه در خانواده بزرگ مگس‌ها میوه هم علایمی روی بال‌های خود دارند، اما هیچ یک نشانی چنین اختصاصی مثل G tridens ندارند.

این مگس را نخستین بار دکتر بریجیت هوارث در دانشگاه زاید امارات کشف کرد.

13846329602 توانايي شگفت انگيز يك حشره

به نظر می‌رسد که تکان دادن بال‌ها، باعث گیج شدن شکارچی‌ها می‌شود.