استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

از صبح تا حالا دارم کار می کنم و گلچین آهنگهای هایده رو گوش میدم


می گم چرا این صدا هیچ وقت قدیمی نمیشه  چرا هیچ وقت از مد نمی افته


چرا هنوز با آهنگ روزهای روشن  میشه همون اندازه روزهای اولی که اومده بود حال کرد


خدا بیامرزتش 


پ ن  امشب میهمان خونه دوستم هستم البته راه خیلی دور نیست همین همسایه بغلیه


شب می خوام براش تارت توت فرنگی درست کنم  آخه نذاشت براش هدیه بخرم هر کاری کردم



نظرات 3 + ارسال نظر
م.بصیر پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ب.ظ

ما یه پیر مرد نظامی داشتیم همسایه مون که مرد البته...خدا بیامرزدش...هر وقت می خواست بگه هایده...میگفت هایده سلام الله علیه : D

منم صداش رو دوست دارم.

شهرزاد جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:10 ق.ظ http://chastity58.blogfa.com/

منم دوسش دارم.گاهی گوش میدم

امید یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ق.ظ http://faith.blogsky.com

هر آنچه از دل برآید
لاجرم بر دل نشیند
ترانه ی روزای روشن رو هم خیلی دوست دارم من. البته خیلی وقته هایده گوش نکردم، چون یه جورایی غمگین میشم، ولی فوق العاده زیبا هستن.
شبا همش به میخونه میرم من - ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی و ...
عالی هستن
روح پاکش قرین رحمت الهی باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد