استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم


یکی از دوستام با یه دختر خیلی پولدار دوست شده بود و تصمیم داشت هر طور شده باهاش

 عروسی کنه، تو یه مهمونی یه دفعه از دهنش پرید که ۵ ساله دفتر خاطرات داره و همه چیزشو توش می نویسه، دختره هم گیر داد که دفتر خاطراتتو بده من بخونم!!

از فردای اون روز نشستیم به نوشتنه یه دفتر خاطرات تقلبی واسش!
من وظیفه قدیمی جلوه دادنشو داشتم، ۱۰ جور خودکار واسش عوض کردم، پوست پرتقال مالیدم به

 بعضی برگاش…، چایی ریختم روش و گل گذاشتم لای برگه ها و…
اونم تا میتونست خودشو خوب نشون داد و همش نوشت از تنهایی و من با هیچ دختری دوست

 نیستمو خیلی پاکم و اصلا دنبال مادیات نیستم و فقط انســــانیت برام مهمه و …

بعد از یک هفته کار مداوم ما و پیچوندن طرف، دفتر خاطرات رو بُرد تقدیم ایشون کرد… دختره در ایکی ثانیه دفتر خاطرات رو بر فرق سرش کوبید و گفت: منو چی فرض کردی؟ اینکه سالنامه ۱۳۹۰ هست
!! تو ۵ ساله داری تو این خاطره می نویسی؟ و اینگونه بود که دوست من هنوز مجرد است

نظرات 6 + ارسال نظر
هانیه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام.واقعا پسرا موجودات احمقی هستن

باران سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://kouyeyar.blogfa.com

سلام نینا جان
این مطلبت روحم رو شاد کرد.
خیلی با جالب بود.
واقعا صداقت از همه چیز مهمتره!

juju سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام نینا جون
جوجو منم دیگه:)
آخیییششش خیالم راحت شد حالت خوبه
مرسی از نوشته های خوبت مخصوصا طنزاش خیلی عالی بود
منتظر آپهای بعدیت هستم.

علی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

نتیجه اخلاقی:
اگه آدم خودش عاشق باشه و هوش و حواس نداشته باشه، مهم نیست، ولی حتماً باید دوست هایی انتخاب کنه که بتونه با طنابشون بره تو چاه.
دلم برای دوست بیچاره ات سوخت.

مامان عیسی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام
خوب و خوشید ؟
کلی براتون نوشته بودم پرید
منم دیگه تکراری نمینویسم
فقط بدون خیلی دوستون دارم و میبوسمتون

عزیزم لطف داری همیشه

دخترک چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ق.ظ http://www.3435597.blogfa.com

خداییی مطلب باحالی بود
خیلی حال کردم دوست داشتی به منم سربزن و نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد