استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

varulv.gif : 33 par 28 pixels.من نهار خوردن رو خیلی دوست دارم


یعنی بیشتر ا ز بقیه وعده های غذایی دوسش دارم مخصوصا اگه غذایی باشه که من دوست داشته باشم

heartshape1.gif : 46 par 30 pixels.

مثل آب دوغ خیاری که به قول داداشم اصلا این غذا نیست  با سبزی هایی که خودم کاشتم تو باغچه ام

goodluck.gif : 52 par 43 pixels.

اصلا امروز کلی ا ز محصولات باغچه کوچولوم استفاده کردم

 

یعنی کلی گوجه برداشت کردم

حدودا بیست و پنج تا


یه سری رو هم کال چیدم که باهاش شور انداختم


می گن خوب میشه خودم اولین باره امتحان می کنم 

بعد هم یه سری نعنا و اوتس ( یه نوع سبزی مثل ریحان خودمون اما عطری تره که فقط برای ماست و دوغ خوبه


با اینا هم ماست و خیار درست کردم

چاکرم


خودم می دونم خیلی کد بانو هستم دیگه خجالتم ندید 


دیشب تا صبح این آهنگ سوسن خانم تو مغزم بود  چون  بچه جان فقط با این آهنگه که ساکت میشه

countsheep.gif : 56 par 38 pixels.offtobed.gif : 50 par 32 pixels.

البته همه آهنگهای برو بکس رو دوست داره  همینجوری که مدام پستونکش رو میک میزنه خیره میشه به صفحه و نگاهشون میکنه

babyboy.gif : 14 par 21 pixels.



با با تو کی هستی هم قشنگه تو آهنگ هایی که خوندن

*xlove_huh.gif : 29 par 34 pixels.*

مخصوصا یه جاش که نقاب خر گذاشتن رو صورتشون و دارن بابا کرم می رقصن بچه جان یهو شروع می کنه به قر داد


*flirtyeyess3.gif : 25 par 45 pixels. پ ن


امید خان گفته بودن که وقتی نی نی بهت می گه بای سی یو سون چه حالی میشه


گفتم َاعلام کنم که همه مامانها هر چقدر هم که غر بزنن بچه هاشون رو دوست دارن


خیلی هم دوست دارن


اما خب گاهی احتیاج دارن غر بزنن و خودشون رو خالی کنن

nonosmiley.gif : 33 par 41 pixels.

مثلا الان پسرم در تلاشه که یه برچسب رو بچسبونه به بازوی من


خب اینحور موقع ها آدم دوست داره بخورتش

اما امان از اون موقع هایی که با صد من عسل هم نمیشه خوردش

دارم یه کتاب می خونم خیلی قشنگه


پیشنهاد می کنم شما هم بگیریدش


نویسنده اش  یه خانم هندی باید باشه به نام جومپا لاهیر  و اسم کتاب هم هست  هم نام


بسیار رمان جالبیه


البته کتاب دیگه شون به نام مترجم دردها برنده جایزه  پولیترز 2000  هستش


مترجم این کتاب هم  امیر مهدی حقیقت هستش


به نظرم خیلی با حاله حالا بد نیست بخونین نظرتون رو بگید

ترنم جان من که نمی دونم کجا رفتی و چرا رفتی  ولی کاش نمی رفتی

بعد از سه روز گفتیم حالا که این پسره یه کمی خوب شده بریم یه گشتی این اطراف بزنیم و یه قاب عکس خوشگل هم بخریم برا  عکسش که تازه دیروز از عکاسی گرفتم اما کاش نمی رفتم یعنی رفتنم از اول تا آخر دردسر بود و درد سر و بد بختی و سردرد


از بس که این پسره بهانه های بد می گیره و وقتی هم مریض باشه که دیگه اصلا میشه یه چیزی


جدیدا هم یاد گرفته که تو هر کاری خودش رو دخالت بده مثلا می خواد از صندلی خودش بیاد جلو و رانندگی کنه


یا وقتی خرید می کنم می خواد اون کارت اعتباری رو بکشه به دستگاه


این آخری هم که با همین کارهاش باعث شد  یه قاب عکس و یه جفت کفشی که براش خریده بودم و گذاشته بودم رو صندوق عقب ماشین   رو یادم بره و بیام بشینم با اعصاب خورد رانندگی کنم و یادم بره و کلا به فاک بدم بره قاب و کفشه رو از بس که جیغ میزنه وقتی داره گریه می کنه



الان هم تا مرز جنون عصبی ام



وای که چه حالی میشم وقتی نی نی مریض میشه


یعنی دنیا رو سرم خراب میشه  از یه طرف زجر کشیدنش رو نمی تونم تحمل کنم از یه طرف بهانه گیری هاش اذیتم می کنه


با این دفعه این بار چهارمه که بالا مییاره  یعنی مثل یه شلنگ فشار قوی یه دفعه معد ه اش خالی میشه  دلم انقدر براش میسوزه که نگو  طفلی نمی دونه چه اتفاقی مییفته که  خیلی میترسه


بچه ام یه روزه لاغر شده انگار  نمی دونم حالا منتظرم ببینم بیدار شد یه چیزی بدم بخوره بازم اگه حالش به هم خورد سریع ببرمش دکتر


اینجا هم که دکتر هاش به لعنت خدا نمی ارزن انقدر که فقط ادعا شون میشه اصلا نمی دونم چرا حالیشون نیست


بچه داره از زور سرفه می میره فقط یه شربت مسکن می دن می گم خب یه چی بده لامصب این سرفه  خوب بشه می گه یه سرما خورده گی ساده است ما دارو نمی دیم


از آمپول و چرک خشک کن هم که اصلا خبری نیست


سها هم که از شربت های پاراستامل  بدش مییاد شدید  شما فکر کن هر دفعه چه زجری باید بکشم تا این سه میل از این شربت رو بخوره


خلاصه که از الان تا چند روز دیگه کارم شده شست و شو و جمع و جور کردن از بس استفراغ می کنه این بچه


رو تختی و رو متکایی ها رو از صبح تا حالا  دو بار عوض کردم  بازم کثیفشون کرد بیچاره بی بی


دلم براش کبابه


دعا کنید زود خوب شه

گاهی اوقات با اینکه مثل الان خیلی خسته ام اما حس می کنم احتیاج به تنهایی دارم


احتیاج به اینکه یه ساعت از وقتم مال خودم باشه و تو اون یه ساعت هر کاری دوست دارم بکنم


مثلا ساعت دوازده شب باشه و من هنوز نخوابیده باشم و بلند شم یه لیوان کاپوچینوی با حال با شیر پر چرب برا خودم درست کنم  و با هر جرعه ای که می خورم حس آرامش تموم وجودم رو بگیره

بعد همینجوری که دارم کاپوچینو رو می خورم سریال خوشمزه سر آشپز رو ببینم البته نه قسمت به قسمت ها  یی دفعه پنج شیش قسمت رو با هم


بعد همینجوری چشمام قیلی ویلی بره از خسته گی اما دلم نخواد برم بخوابم  


گاهی میزنه به سرم خب خدایی وقتم اگر باشه این موقعه شبه دیگه بقیه ساعت ها تمامش مال نی نی کوچولو و بابای نی نی کوچولو


پ ن  برا خودم دو تا سایه و یه خط چشم ماژیکی خریدم  اما پشیمون شدم چون یه عالمه داشتم باز خریدم که چی بشه 


یه دست پیژاما هم برا خواب خریدم  یه دو تا شلوارک با مزه هم برا بچه خواهرم خریدم که اگه قسمت شد برم ایران براش ببرم

امروز رفتم خودم رو سورپرایز کردم  یعنی رفتم یه فروشگاه که از زور گرونی جنس هاش ازدم درش هم نمیشه رد شد  و چون یه کم حراج زده بود یه پیرا هن خریدم که همینجوری نگاهش می کنی خیلی زشته اما وقتی می کنی تنت خیلی قشنگه


نمی دونم چرا یعنی یه جور به نظر دهاتی مییاد اما وقتی توی تن میره اصلا شکلش فرق می کنه


بهم مییومد تا حالا هم این رنگی پیراهن نداشتم ( سورمه ای دیدی  بنفشش )


بعد هم یه چند تا دیگه چیزهای زنانه خریدیم و دیدیم این پسره بد جوری داره  باباش رو می کشه


یعنی دیگه داشت باباش رو کتک میزد که بیاد پایین و بره از پله برقی بره پایین


اینه که دیگه بی خیال شدیم و برگشتیم خونه حالا هم نشستم اینجا دارم اینو می نویسم یه خر مگس اومده انقد ر بزرگه یه صدایی هم میده که نگو

در تراس رو باز گذاشتم مییان تو آخه   البته مهم نیست الان که پسره بیدار بشه انقدر دنبالشون می کنه که خسته میشن در میرن


خیلی این پسره با نمکه خدایی اش مگس می بینه  به من با صدای آروم میگه ماما  اونهاش اوناهاش بعد هم هر چی دم دستشه پرت می کنه سمتش


ظهر هم که همه زندگی ام رو نجس کرد یعنی یه مگسه رو نمی دونم چه جوری گرفته بود داشت خفه اش می کرد


اونم کجا   تو کاسه توالت فرنگی


هی می کردش تو آب درش می یورد


مجبور شدم با تمام خسته گی ام  ببرمش حمام 


شب هم که می خوام برم خونه  خانم مغرور که از بد روزگار کمی تا حدودی غرورشون کم شده


بگذریم می خوام برم براش ترشی درست کنم میگه ترشی های تو خیلی خوشمزه میشه


دیگه به هوای ترشی انداختن شام هم خودمون رو چتر کردیم اونجا