استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

دیشب تا صبح این آهنگ سوسن خانم تو مغزم بود  چون  بچه جان فقط با این آهنگه که ساکت میشه

countsheep.gif : 56 par 38 pixels.offtobed.gif : 50 par 32 pixels.

البته همه آهنگهای برو بکس رو دوست داره  همینجوری که مدام پستونکش رو میک میزنه خیره میشه به صفحه و نگاهشون میکنه

babyboy.gif : 14 par 21 pixels.



با با تو کی هستی هم قشنگه تو آهنگ هایی که خوندن

*xlove_huh.gif : 29 par 34 pixels.*

مخصوصا یه جاش که نقاب خر گذاشتن رو صورتشون و دارن بابا کرم می رقصن بچه جان یهو شروع می کنه به قر داد


*flirtyeyess3.gif : 25 par 45 pixels. پ ن


امید خان گفته بودن که وقتی نی نی بهت می گه بای سی یو سون چه حالی میشه


گفتم َاعلام کنم که همه مامانها هر چقدر هم که غر بزنن بچه هاشون رو دوست دارن


خیلی هم دوست دارن


اما خب گاهی احتیاج دارن غر بزنن و خودشون رو خالی کنن

nonosmiley.gif : 33 par 41 pixels.

مثلا الان پسرم در تلاشه که یه برچسب رو بچسبونه به بازوی من


خب اینحور موقع ها آدم دوست داره بخورتش

اما امان از اون موقع هایی که با صد من عسل هم نمیشه خوردش

نظرات 2 + ارسال نظر
امید جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ب.ظ http://faith.blogsky.com

سلام نینا جان
امیدوارم حالت خوب باشه
نینا جان فکر کنم بد نباشهاز مامانت بپرسی وقتی که نی نی بودی چقدر شیطون بودی. شاید سها جون هم به مامانش کشیده و اینطوری تلافی کارایی رو که مامانش کرده رو در میاره
غر زدن در این مواقع اشکالی نداره چون می دونم که گاهی بچه ها چقدر میرن روی اعصاب آدم. پسر خواهر من هم که یک سالشه هر روز اینجاست و خیلی هم شلوغه. به سرعت برق هم از جایی میره به جای دیگه و یهو از دیدت غیب میشه. من که اسمشو گذاشتم بچه موشک فندقی. چون هم فسقلیه و هم مثل موشک فرار می کنه. به سرعت برق از تو قندون قند بر میداره یا نمکدون رو چپ می کنه یا همه ی دستمال کاغذی ها رو می کشه بیرون و وقتی نگاهش می کنی سریع دستمال رو می ماله به صورتش که یعنی دارم صورتمو پاک می کنم. وقتی هم دیگه دعواش می کنیم همچین قیافه ی مظلوم به خودش میگیره که نگو، و بعدش می خنده و آدم نمی تونه جلوی خندشو بگیره و دعواش که نمی کنی هیچ، ضایع هم میشی. خلاصه که بامزه هستن این فسقلی ها و می دونم چی میگی. میدونی به چی فکر می کنم؟ اینکه اشکال شاید از بچه ها نباشه. شاید این صبر ما هست که کمه. نمی دونم. راستی این موشک ما هر موجود متحرکی اعم از پرنده و چرنده و خزنده و گربه و سگ و مورچه و هر چیز دیگه ای رو که می بینه بهش میگه توتو DDD:
خدا صبر بده نینا جان

آخی خدا به خواهرتون ببخشه این بچه فندقی رو

بله بنده هم خیلی شیطون بودم

خیلی یعنی خیلی ها

شهرزاد شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ق.ظ http://chastity58.blogfa.com/

مادریم دیگه غر نزنیم می میریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد