استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

وای که چه حالی میشم وقتی نی نی مریض میشه


یعنی دنیا رو سرم خراب میشه  از یه طرف زجر کشیدنش رو نمی تونم تحمل کنم از یه طرف بهانه گیری هاش اذیتم می کنه


با این دفعه این بار چهارمه که بالا مییاره  یعنی مثل یه شلنگ فشار قوی یه دفعه معد ه اش خالی میشه  دلم انقدر براش میسوزه که نگو  طفلی نمی دونه چه اتفاقی مییفته که  خیلی میترسه


بچه ام یه روزه لاغر شده انگار  نمی دونم حالا منتظرم ببینم بیدار شد یه چیزی بدم بخوره بازم اگه حالش به هم خورد سریع ببرمش دکتر


اینجا هم که دکتر هاش به لعنت خدا نمی ارزن انقدر که فقط ادعا شون میشه اصلا نمی دونم چرا حالیشون نیست


بچه داره از زور سرفه می میره فقط یه شربت مسکن می دن می گم خب یه چی بده لامصب این سرفه  خوب بشه می گه یه سرما خورده گی ساده است ما دارو نمی دیم


از آمپول و چرک خشک کن هم که اصلا خبری نیست


سها هم که از شربت های پاراستامل  بدش مییاد شدید  شما فکر کن هر دفعه چه زجری باید بکشم تا این سه میل از این شربت رو بخوره


خلاصه که از الان تا چند روز دیگه کارم شده شست و شو و جمع و جور کردن از بس استفراغ می کنه این بچه


رو تختی و رو متکایی ها رو از صبح تا حالا  دو بار عوض کردم  بازم کثیفشون کرد بیچاره بی بی


دلم براش کبابه


دعا کنید زود خوب شه

نظرات 4 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://faith.blogsky.com

سلام نینا جان
اشالله حال سها جون زود زود خوب بشه
خوش به حال سها که مامان ماه و مهذبونی مثل تو داره. من از طرف سها قدرتو می دونم.
ایشالله همیشه همگی سلامت باشین

شوکول چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ http://shookool.mihanblog.com

برای سلامتی سها جون هم با هم:
امن یجیبو مستراضا دعا و یکشف شو(غلط املایی نگیرید)
انشا... زودتر خوب بشه

شهرزاد چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ق.ظ http://chastity58.blogfa.com/

سلام نینا
خوبی عزیزم؟
دعا می کنم بچه ات زود خوب شه وای که من تجربه ی مریضی بچه رو دارم ومیدونم چقدر سخته مخصوصن اسهال واستفراغ ..
واقعن نینا ؟ واقعن دکترای اونجا خوب نیسن؟ پس ماها چی بگیم تو این ده کوره اونخ؟!!
به اش برس نینا زود خوب می شه ایشالا.

گیس گلابتون پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ب.ظ http://kaskiat.blogsky.com/

الـــهــــــــــــــــــی ...............ایشالا زودتر خوب شه
در مورد دارو کار درست رو اونا میکنن ............ ولی تحمل دوره بیماری خیلی سخته دیگه:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد