استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

دلم هدیه ولنتاین میخواست امروز


یه عالمه گل رز قرمز  بایه بسته از اون شکلات های قلبی که پر بود از قلبهای ریز با یه دونه از اون جام های واین که قلبهای قرمز داره    حالا اگر یه دسته گل رز فقط باشد هم قبوله


اما خب شوهر جون بیشتر دوست داره نقدی حساب کنه دیگه فکر می کنه اینجوری بهتره هر چی بخوام می تونم برا خودم بخرم


خب اینم یه جورشه  به هر حال گاهی آدم کودک درونش رو باید  از جینگیل هایی که به درد نمی خورد دور کند

نظرات 3 + ارسال نظر
م.بصیر پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ

:))

من تا حالا ولتاین ملن تاین نداشتم....نه برای کسی هم نداشتم ببینم کودک درونم چه حس و حالی بهش دست میده

شهرزاد جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:11 ق.ظ http://chastity58.blogfa.com/

منم میخوام.منم میخوام.منم میخوام
تا حالا کسی به من یه دسه گل رز نداده...

خودم اومدم ایران برات می خرم

امید یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ق.ظ http://faith.blogsky.com

همه ی گلهای رز قرمز دنیا با 3 تا بسته شکلات ( به قول بعضیها شوکولات ) که پر از قلبهای ریز باشه و یه جام واین که قلب ریز داره تقدیم به تو
به نظر من بهتره آدم هر چی جینگیلی دلش میخواد بخره. حیف دل آدم نباشه که چیزیو بخوای و نخری؟ امیدوارم همیشه خوش باشی دوست مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد