استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

این چند روز مدام آفتاب به طرز وحشتناکی میتابید


یعنی آدم نمیدونه اینجا چه کار کنه یا خیلی بارون مییاد  انقدر که دیگه آدم خسته میشه  دعا دعا می کنه یه ذره رنگ آفتاب رو ببینه  یا وقتی هم آفتاب میشه دیگه میشه ها  وقتی آفتاب به صورت مستقیم با پوستت تماس پیدا کنه در عرض سه دقیقه پوستت شروع می کنه به سوختن

امروز به دستام نگاه می کردم دیدم خیلی بد جور شدن نه که همش آستین کوتاه میپوشم و پشت ماشین میشینم زیر این آفتاب میرم بیرون  دستام همش شده لکه های کوچولوی قهوه ای و روی پوستم یه لایه عجیبی ایجاد شده  کرم ضد آفتاب هم که به پوستم حساسیت میده می خوام یه دو تا آستینک از اونایی که نونوایی سنگکی ها برا دستشون میگذاشتن تو تنور نسوزه برا خودم بدوزم پوستم رو از پختن بیشتر نجات بدم  الان هم از عصری تا حالا داره بارون مییاد در حالی که تموم روز از نور افتاب سوختیم


من نمی دونم چجوری اینا اینقدر مملکتشون سر سبزه با این آب و هوای تخمی تخیلی که دارن


( چاکرم شهرزاد جان ما هم زدیم تو کار تخم)


پ ن  خیلی حالم گرفته میشه وقتی زنگ می زنی  بهت می گم چه عجب  بی معرفت یاد ما کردی می گی وا ما که چند روز پیش با هم حرف زدیم خب  میگم اون چند روز پیش نبود درست دو هفته و چند روز پیش بود و تو یه دفعه میگی آخ اخ ببخشید به خدا سرم شلوغه  و من هر روز که میگذره بیشتر به این نتیجه میرسم که  از دل برود هر آنکه از دیده رود

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرزاد پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ق.ظ http://chastity58.blogfa.com/

واقعن ؟ فکر می کردم اصلن گرم نشه اونجا...یه فکری بکن برا پوستت من دیدم چطور اینا کک مکی می شن..مام چاکریم در ضمن.
خوش به حالت جای سرسبزی هستی ..گرچه لابد تنهایی دق می کنی.

شوکول جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ق.ظ

ببخشید یه چیز یادم رفت تو نظر قبلی بگم
این واسه پستام که نظر میزاری ....جابجاس
یعنی واسه نظر گذاشتن باید رو قسمت پایینیش کلیک کنی نه بالایی
شرط میبندم نفهمیدی چی گفتم
بیخیال همون جابجا نظر بزار

مگه خنگم که نفهمیده باشم

فقط یه ذره قاطی شده بود همین

ترنم شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ق.ظ

هاهاها
از این نوشته ات به شهرزاد خنده ام گرفت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد