استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

سه روز دیگه تولدمه  امسال اما انگار برام خیلی فرق می کنه همه چی  فکر کنم دیگه همون سالیه که خانومها تو سنشون در جا می زنن و دوست ندارن برن بالا تر و هر کی ازشون می پرسه چند سالته می گن بیست و شش و چند روز یا  بیشتر و یا کمتر


به هر حال بنده رفتم تو سن بیست و هشت سال تمام   امسال هم خانواده ام دورم نیستن  و البته تولد  خانواده گی هم نمی گیرم چون حوصله بریز و بپاچ  و چرت و پرت گفتن های دوست شوهر جون رو ندارم انقدر که بی ادبه


امسال هم مثل پارسال هدیه نقدی دریافت کردم که خودم برم هر چی می خوام بخرم همه چی دارم و ترجیح میدم که پولم رو بعدا خرج کنم


یه جور استیصال  وجودم رو پر کرده امسال  یه جور حس خالی بودن از هر انگیزه ای حس بد کمبود اعتماد به نفس یه حسی که فریاد میزنه موقع برگشتنه و تو بر نمی گردی ایران دوباره یعنی حس بد نبود دوستان و خانواده و همه کسانی که تولدم تو خونم جمع می شدن و برام هدیه می آوردن و شاد بودیم کلا


امسال اما انگار همه چی فرق کرده  نمی دونم حس بدیه


ولش کن انگار شبیه نوحه شد  

نظرات 3 + ارسال نظر
شوکول یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام نینا جون
پیشا پیش و پس پیش این(آن) روز فرخنده را یعنی میلاد با سعادت نینای گل و ناز و خوشگل و خانوم و گشنگو به شما و خودم و نینای بینا تبریک میگم.
تکبیر
(ببخشید که ضمیر مخاطبم عوض شد نی نی ا)

شهرزاد یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام نینا تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم
نینا این نوشته ها تا عید از نوشته های سابق وبلاگهای محذوفم هستن. پستهایی این که دوستان خوششون اومده بود وگفتن باز بذارم.
عزیزم اون ماجرای سوختن هم مال ۲۸ آبان والان خوبه عباس...تحت درمانه ولی بهتر از اونیه که فکر می کردم بشه.
تو ۲۸ سالته؟ بابا جوونی که زنهای اسفند ماهی خیلی خوشکلن اونطور که نوشته شده تو طالع بینیا..

ممنون عزیزم

خوشحال شدم گفتی الان عباس خوبه

تقصیر خودته دیگه یه جور می نویسی که هیچ وقت معلوم نیست نوشته هات کهنه شده و مال قبله

شما لطف داری خوشگلی که مال شماست

امید دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ق.ظ http://faith.blogsky.com

تولدت مبارک نینا جان
برات یه عالمه آرزوی رنگی رنگی و پرتقالی دارم دوستم
هر ۷ سال یکبار کل سلولهای بدن عوض میشه و به همین خاطر در سنینی که مضرب ۷ هستن آدما خیلی خیلی عوض میشن. امیدوارم همه چیز برات خوب باشه و شاهد تغییرات عالی در خودت باشی.
راستی منم با شهرزاد خانم کاملا موافقم. منم چند تا دوست اسفند ماهی دارم که همگی بدون استثنا زیبا هستن و کلا من عاشق خانمها و دختر خانمهای اسفند ماهی هستم، چون واقعا ماه هستن و بی نظیر.
راستی یه چیز دیگه. تاحالا خانمی رو هم ندیدم که اسمش شهرزاد باشه و زیبا نباشه. اینا حاصل تجربیات خودمه و جدی هم گفتم.
راستی بازم یه چیز دیگه. یه دوست دارم اسمش نیناست و تولدشم 25 اسفنده.
بازم تولدت مبارک مامان نینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد