استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

من نشستم لیوان چایی به دست به این فکر می کنم که چرا با اینکه وقتی با یکی صمیمی میشم دیگه میشم  یعنی هر چی دارم و ندارم رو می گم فکر بعدش رو نمی کنم  چرا اینجوری ام


یعنی انقدر این صمیمیت زیاد میشه که بعد که یه مدت می گذره حالم رو به هم میزنه یعنی می بینم طرفم انقدر که من تو دوستی باهاش پیش رفتم پیش نرفته حس می کنم دارم خفه میشم چرا من بلد نیستم درست حرف بزنم یعنی چرا از عشوه و اینا خبری نیست چرا مثل لاتهای کوچه بازار حرف میزنم یعنی من چه گناهی کردم که یه عمری رو اون قبلنا با یه آدم عوضی کوچه بازاری دم خور شدم

که هر چی تلاش می کنم که به جای تو بگم شما نمی تونم یه دفعه خب از دهنم در میره میگم تو

بعد نگاه می کنم میبینم خب کسی که من اینجوری راحت می خوام بی شیله پیله باهاش حرف بزنم کلاس میزاره برام و از خانواده اش و چه می دونم دیسیپلینی که نداره صحبت وسط میکشه خب حرص می خورم کلا چون به نظر من هر کی هر چی نداره بیشتر به داشتنش تظاهر می کنه

یا یه دفعه که قاطی می کنم از دست بعضی ها داد میزنم بابا ولم کن  آخه چرا مته به خشخاش میزاری( نمی تونم بگم عزیزم من الان حوصله ندارم میشه بعدا با هم صحبت کنیم ) خب من که اینجوری میگم باید هم منتظر باشم بهم بگه ببخشید شب بود سیبیل هات رو ندیدیم آقا لاته  


خلاصه خیلی بده که آدم زبونش اینجوری که مال ما عادت کرده عادت کنه خیلی هم بده یعنی نه بد باشه جامعه نمی پسنده  یاد اون موقع ها مییفتم که باشوهرم نامزد بودیم پلیس بهمون گیر داد و یه سه چهار ساعت نگهمون داشت من خیلی خودم رو نگه داشتم هیچی نگم اما آخرش که اومدیم بیرون گفتم   دهن سرویس عوضی  خیلی عقده ای بود


یادمه شوهرم سر این یه کلمه حرف سه روز باهام سر سنگین بود  خب بده دیگه


دعامی کنم یه کم حرف زدن یاد بگیرم که هی تپق نزنم وقتی می خوام یه کم با کلاس حرف بزنم


نظرات 8 + ارسال نظر
کلک شید جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:44 ق.ظ http://hoorshid.blogsky.com

وایییییییی منم دقیقن همین طورم

چقدرم بده...

ترنم جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ق.ظ http://kolbeyetaranom.blogfa.com

همش به نظرم تمرینه عزیزم...اگر راضی نیستی از این نوع حرف زدن سعی کن با تمرین خودت رو عادت بدی..همه چیز تغییر میکنه..

شوکول جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ق.ظ

عیبی نداره
میخوای یه دوره آموزش سوسولی و کلاس دار صحبت کردن بهت یاد بدم
مثلا اون یارو که واست کلاس میزاشت به جای اینکه بهش بگی تو بگو هوی گوساله
طرف از طرز صحبتت میرینه به خودش!
ولی اینا که شوخی بود!
سعی کن خوب صحبت کنی که باهات خوب صحبت کنن!

آوا جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ب.ظ

با شما هم عقیده می باشیم...اگه داروشو گیر آوردی منم میخوام.بابت راهنمائیتم ممنون خانومی.

شهرزاد جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ http://chastity58.blogfa.com

تمرین می خواد نینا واینکه قبل از جواب دادن به کسی یه خرده فکر کنی چی می خوای بگی
در ضمن چرا اصلن تو می خوای تغییر کنی؟ از کجا معلوم که نینی ی اینطوری دوست داشتنی تر وتو دل بروتر نباشه..من که همین سادگی ومهربونیتو خیلی دوست دارم.
وبه هزارتا ادا واصول ترجیش می دم.

شراره شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ق.ظ http://parishangisoo.blogfa.com

هیچی بهتر از این نیست که آدم خودش باشه ،،،پس خودت باش عزیزم

جیغ شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

نینا تو حرف زدن منم مث توام..رک و پوست کننده حرف و می زارم تو کاسه طرف....
حالا میخواد قهوه ای بشه میخواد رنگ دیگه ای بشه....
ولی گاهی وقتا از همون اول سیبلام معلوم مشن....

خدا رو شکر که در این غرقه بلا تنها نیستم

امید یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ق.ظ http://faith.blogsky.com

راستش من خودم دوست ندارم خانمها مثل آقایون صحبت کنن، اما خوب تو رو همینطوری که هستی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد