استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

خوش اومدی عزیزم

بازم یه اساس کشی دیگه


  خداییش الان قیافه ام همین شکلی شده   چون دیدم وبلاگ قبلی ام رو که تازه داشتم بهش


عادت می کردم رو بی هیچ دلیلی زدن فیلتر کردن


دلیلش هم نمیدونم چی بوده  


چون بگذرد غمی نیست


به جاش این یکی رو افتتاح کردم  تا ببینم چی میشه


خدا رو چه دیدی شاید برگشتم به همان جهنم بلاگفا که انگار خیلی بهتر از این بهشت کذایی هستش


  به هر حال خوش اومدید  به خونه جدید

نظرات 6 + ارسال نظر
شهرزاد یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:10 ب.ظ http://chasingsleep.blogfa.com/

خدا انشاءا...از روی صحنه ی زمین فیلترشون کنه .چرا اخه/حتمن سوخته بودن ازون وب سیاسی قبلیت.

آوا یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام عزیز دلم.ممنون که آدرس جدیدت رو گذاشتی.خیلی از پست قبلیت دلم گرفت.ولی مطمئن باش روزهای آفتابی حتما هست.اگرچه شاید خیلی دور.من هم گذشته سختی داشتم.ولی گذشت.روبرو تو روشن ببین.در گذشته رو تخته کن.

سید مهدی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ب.ظ

نکنه شخصیت سیاسی چیزی هستی رو نمی کنی نینا خانم :)
احتمالا همینجوری رندوم فیل.تر کردن شانس تو ام زده

آخرین نسخه یک مرد... یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://zardmadar.blogfa.com

خوش آمدی زیبا نگار

شراره دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ق.ظ http://parishangisoo.blogfa.com

منم هر وقت دلگیرم میرم بیرون یه دوری میزنم
شراره

شوکول دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام
تسلیت میگم نینا جان
واقعا در مورد وبلاگت من شرمندم
اگه من نمیگفتم بلاگفا گنده
الان تو بلاگفا داشتی کارتو میکردی
من نمیدونستم این بی ناموسا اینقد راحت وبتو فیلتر میکنن
روم سیاه
میگم دوباره برگرد بلاگفا اونجا از این خراب شده بهتره
تازه داشتی مشتریای قبلیتو پیدا میکردیا که...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد