استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

بیکاری هم بد دردیه

شده تا حالا انقدر کار داشته باشی که ندونی کدوم رو زودتر انجام بدی بهتره


شده در عین اینکه انقدر سرت شلوغه و اگر بچه داری بچه ات هم کم و بیش مریضه و هی نق بزنه به جونت تو به سرت بزنه یه کاری بکنی


یه حرکتی که خوشحالت کنه  یه کاری که شاید هزار مرتبه زحمت داشته باشه برات اما به جاش فقط خوشحالت می کنه


دوستان این مقدمه فقط به خاطر این بود که روم نمی شد بازم برم سراغ ماجراهای من و آشپز خونه ام


می دونید که نینا سر گرمی دیگه ای فعلا البته بجز آشپزی نداره و اینکه کلا ماها که اینور دنیاییم خب حسرت خیلی چیزها رو تو دل داریم که بنده به شخصه نمی ذارم یه دونه اش حتی تو دلم بمونه


من یه ساله هوس فالوده کردم


شدید ها


یعنی وقتی یادش می یفتادم یه دفعه بوی گلاب و شربت آب لیموی مغازه فالوده دایی می پیچید تو دماغم


بعد دلم یه چند دقیقه ای ریسه میرفت و بعد که میدید خبری نیست بی خیال میشد


امروز داشتم تو اینترنت می گشتم یه دفعه به سرم زد بگردم ببینم طرز تهیه فالوده داره یانه

دیدم داره اما خیلی سخته


یه دفعه ازاونجا که خدا با آدمهای شکمو یاره  یه مطلبی خوندم در مورد درست کردن فالوده با رشته نودول برنج چینی


گفتم امتحانش که ضرر نداره


رفتم رشته اش رو گرفتم و اومدم و آستین همت رو بالا زدم و جاتون واقعا خالی بعد از پنج ساعت


فالوده ام آماده شد و ا ز قضا مهمان هم برام رسید و همه خوردن  و هی گفتن بابا دمت گرم


چی کار کردی تو


جگرمون حال اومد خداییش  و منم کلی ذوق کردم  خودم هم فکر نمی کردم موفق بشم اما شد م


این پست محتوای خاصی نداره اما از بس خوشحالم که بالاخره فالوده نو ش جان کردم گفتم بنویسم همه در شادی ام شریک بشن

نظرات 15 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ

نوش جان

چه بامزه

برای همه چیز انقدر بیچاره گی می کشی

منیژه سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://kaban5.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنون از لطفت. در مورد پست آدم و حوا باید بگم از گفتن این کار عمد داشتم وگرنه خوب همه می دونیم که یک اسطوره است و واقعی نیست بهش به عنوان یک متن ادبی نگاه کن. برای من همیشه موضوع جذابیه و خیلی کار در این مورد دارم.
وبلاگت خیلی بامزه و زیباست خوشم اومد. امیوارم دوستان خوبی برای هم باشیم.

قبول دارم که کاملا موضوع جالبیه

موفق باشی من هم امیدوارم

Yaser چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.lastday.blogfa.com

سلام بر نینا خانمی

چطوری خانم خانما....

به به ، فالوده ، اونم توسط سرآشپز گل نینا خانمی

.....

ببخشید گلم که کمتر میام نت ، یک مسافرت کاری رفته بودم ، قبلش هم که گرفتار نمایشگاه بودم ، وقت برای خواب کم میارم چه برسه به اینترنت ....

به هرحال هرجا هستی گلم ، شاد باشی

راستی نینا خانمی ، چرا سر کار نمیری گلم
به هر حال یک کار و کاسبی ای راه بنداز که حداقل سرت گرم بشه ، تو خونه میپوسی

سلام یاسر جان

دلم تنگ شده بود برای رد پات دادا کجایی

تو فکر یه کار خوب هم هستم اما یه سری امکاناتش رو باید جور کنم

شراره چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ق.ظ http://parishangisoo.blogfa.com

نوشه جونت نازنینم ،به امید روزی که فالوده را در تهران با ما بخوری

قابل نداره نخورم بیای با هم بخوریم

شراره چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ق.ظ http://parishangisoo.blogfa.com

در ضمن طرح صفحت خیلی قشنگه

چشماتون قشنگ می بینه

م.بصیر چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ق.ظ http://mbsr.blogfa.com

ای وللللل.....

چ ا ک ر م

یه دوست چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://namehaye-doostane.blogfa.com

سلام نینا جان
ممنون که بهم خبر دادی.
بابا آشپز !!!!!! خوش به حالت ای کاش منم بودم فالوده بخورم الان دهنم آب افتاد

خواهش می کنم

لینکت می کنم گلم

آوا چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

من دلم سوپ میخواد.
راستی تو این سرما تو چجوری فالوده خوردی بچه جون.منکه از اسمش لرز افتاد تو دلم.

اینجا چند روزیه هوا که خوب شده

ایران رو نمی دونم

آخرین نسخه یک مرد... چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:07 ب.ظ http://zardmadar.blogfa.com

نوش جان
لطف کن طرز تهیه شو برام خصوصی بزن
ویار!!! فالوده زد توو مُخم!

به روی چشم

خوبه گفتی خصوصی بزن

افتضاح مخم پیچیده نمی دونم چه کار کردم ببخشید

آخرین نسخه یک مرد... چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:07 ب.ظ

راستی قالب جدید موووووووبارک

قشنگ بید

باران چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ب.ظ http://kouyeyar.blogfa.com

بابا دمت گرم!!!!!!!!!!!!
میگما تو برگردی ایران کلی مهارت داری که میتونی باهاش اشتغال ایجاد کنیا. قصد نداری بیای به مملکتت خدمت کنی؟

چرا اتفاقا میخوام یه رستوران بزنم که تمام سبزی جات غذا هاش رو خودم کشت کرده باشم

سید مهدی چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.dorooghestan.blogfa.com

عجب قالب قشنگی ، مبارکه
تو اونور دنیایی فالوده خوردی ما اینور دنیائیم نخوردیم، اصلا هر چیزی وقتی نیست و به زحمت به دست می آد بیشتر می چسبه

انشالله دلتنگیات زود برطرف میشه

شهرزاد پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ق.ظ

سلام
مواظب خودت ونی نیت باش نینا ..مرسی که سر می زدی عزیزم.

شوکول پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام خاله نینا!
منم فالوده میخوام!
واسمنم درست میکنی؟!
راستی من شاید چند وقت از اینترنت کامپیوتر نتونم استفاده کنم ولی با گوشی بهت سر میزنم و ابراز وجود میکنم و نظر میزارم
نینی و آقارو ببوس
بای

یه دوست پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ق.ظ http://namehaye-doostane.blogfa.com

سلام عزیزم
لینک تون کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد