استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

پسر کو چولو صبح بیدار شده می خواد باسن کوچولوش رو به زور تو بغلم جا کنه و هی همینجوری که پشتش به منه باسنش رو فشار میده تو دلم


بعد دستم رو میندازم دورش می یارمش تو بغلم و ماچش می کنم یه ذره قل قلکش می دم حسابی می خنده و همین جوری که چشمام بسته اس یه دفع عطسه می کنه تمام دستام  از آب دهنش خیس میشه بلند میشم تمیزش کنم خشکم میزنه


میبینم شیرینی نارگیلی برداشته داره میخوره وقتی عطسه کرده آب دهنش پره از شیره شیرینی نارگیلی و تکه های کوچیک پودر نارگیل


ناچار میشم بلند شم و برم دستام رو بشورم صبحانه اش رو میدم نپی اش رو چنج می کنم  سریع در رو باز کرده می گه ماما بای سی یو سون


این رو تازه یاد گرفته از مربی اش


در رو هم که یاد گرفته باز می کنه دیگه نمیشه جلو دارش بود می دووئه میره سراغ همسایه ایرانی ام  ( گفته بودم یه همسایه ایرانی برام اومده خیلی انسانهای خوبی هستن همسرش استاد دانشگاه اراکه و اومده اینجا یه هفت هشت ماه فرصت مطالعاتی داره و بعد بر می گردن ایران


سها هم بی چاره شون کرده خودش رو انقدر براشون لوس می کنه که اگر نره خونشون هم مییان دنبالش


خلاصه که انقدر منو دوونده دنبال خودش که دارم از پا می افتم  انقدر هم شیرینی نارگیلی خورده که تو پی پی اش هم  نارگیل بود ( یعنی با چشم غیر مسلح هم می تونستی نارگیل ها رو ببینی


خب حالا نمی خواد حالت به هم بخوره بعد ها خودت تجربه اش رو به دست مییاری با بچه ات






الان هم خوابیده منم یه استراحت می کنم بعد از ظهر قراره بریم تنیس بازی کنیم اگر خدا بخواد


یه کم این کالری ها ی انباشته شده رو بسوزونیم

نظرات 9 + ارسال نظر
دختر خردادی یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ http://d-khordad.blogsky.com/

سلام مامانی
صبحت به خیر
مرسی که به من سر زدی
وای که من عاشق نی نی چوچولو ها هستم خصوصا از نوع خرداد یش!
از طرف من حتما ببوسش
بوس بوس
(پ.ن. چرا واسه نوشته هات عنوان نمی ذاری؟)

سلام

قابل نداشت

حوصله عنوان گذاشتن ندارم

چون خیلی سخته

آنیتا یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ http://anitashahi.blogfa.com

روزی ابوریحان درس به شاگردان می گفت که خونریز و قاتلی پای به محل درس و بحث نهاد . شاگردان با خشم به او می نگریستند و در دل هزار دشنام به او می دادند که چرا مزاحم آموختن آنها شده است . آن مرد رسوا روی به حکیم نموده چند سئوال ساده نمود و رفت . فردای آن روز ، شاعری مدیحه سرای دربار ، پای به محل درس گذارده تا سئوالی از حکیم بپرسد شاگردان به احترامش برخواستند و او را مشایعت نموده تا به پای صندلی استاد برسد .
که دیدند از استاد خبری نیست هر طرف را نظر کردند اثری از استاد نبود . یکی از شاگردان که از آغاز چشمش به استاد بود و او را دنبال می نمود در میانه کوچه جلوی استاد را گرفته و پرسید : چگونه است دیروز آدمکشی به دیدارتان آمد پاسخ پرسش هایش را گفتید و امروز شاعر و نویسنده ایی سرشناس آمده ، محل درس را رها نمودید ؟!

ابوریحان گفت : یک بزهکار تنها به خودش و معدودی لطمه میزند ، اما یک نویسنده و شاعر خود فروخته کشوری را به آتش می کشد.

آخرین نسخه یک مرد... یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ http://zardmadar.blogfa.com

حالا واجب بود "پی پی" رو برا ما تشریح کنی؟؟؟
زیاد جالب نبود
یعنی اولش خوب بود بعد مثل لود شدن کامپیوتر یهو ....
خلاصه دلچسب نبود

علی یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

حالم رو به هم زدی با این توصیفات پی پی. ببینم موضوعی جذاب تر از این نبود؟
تو بقیه مطالبت هم خوندم. یه جور حس ناامیدی و دپرسی به آدم دست میده. ولی رنگهایی که انتخاب کردی نشون میده که شاد تر از اینی هستی که می نویسی.

شوکول دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:11 ق.ظ

به به پی پی؟!

ترنم دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:38 ق.ظ http://kolbeyetaranom.blogfa.com

نازی...بچه ات خیلی شیرینه...من که ندیده عاشقش شدم..

سید مهدی دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ق.ظ http://www.dorooghestan.blogfa.com

بعید می دونم خواننده های این ویلاگ خوشگل دیگه به این زودیا بتونن نارگیل یا هر چیزی شبیه اونو بخورن :)

شیطون شده ها این نی نی

شراره دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ق.ظ http://parishangisoo.blogfa.com

سلام نینا جان
از هر لحظه ی بودن با کوچولوت لذت ببر ،حتی اگه پیپی کردنش باشه
شاد باشی
منتظرتم

شهرزاد دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ http://chasingsleep.blogfa.com/

حال همه به هم خورد اما من که تجربه اشو دارم پوست کلفت تر از این حرفام!
حالا هی ورزش کردنو بزن تو سرمون...همه لاغر شدن من مونده م وبشکه گیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد