استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

من فقط عاشق اینم حرف قلبت رو بدونم

الکی بگم جدا شیم  تو بگی که نمی تونم


من فقط عاشق اینم بگی از همه بیزاری

دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری


من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم

انقدر زنده بمونم تا به جای تو بمیرم


من فقط عاشق اینم روزهایی که با تنهام

کار و بار زندگی مو بزارم برای فردا


من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافه ام

بشینم یه گوشه دنج موهای تو رو ببافم


من فقط عاشق اینم پشت پنجره بشینم


حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم




پ ن


سیاوش قمیشی رو دوست دارم صدا ش رو  ترانه هایی که انتخاب می کنه  آهنگ هایی که میسازه یه جور آرامش خاصی رو تو من ایجاد می کنه

یادش بخیر عاشقی رو با ترانه


کاش از اول می دونستم سیاوش شروع کردم  و چقدر این آهنگ رو هنوز که هنوزه دوست دارم


پ ن 2


امروز کلی برا خودم خرید کردم  اصلا حس می کردم کرم خرید افتاده تو جونم هر کاری می کنم نمی تونم بی خیال بشم

رفتم  دویست دلار خرج کردم یه کم آروم شدم برگشتم خونه  شوهر جون هم خوشش اومد از لباسهایی که خریدم


یه کم هم البته سوغاتی خورده ریز خریدم گذاشتم کنار برا خواهرهام


جدیدا هم دنبال تعویض خونه هستیم  شدیدا نا امید شد م چون خونه ای که باب میل منه کمه و کرایه ها هم که بیداد می کنه 


دنبال خریدش هم که هستم اما هنوز پیدا نکردیم


تا ببینیم چی پیش مییاد



نظرات 2 + ارسال نظر
باران جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:12 ق.ظ http://kouyeyar.blogfa.com

امیدوارم به زودی زود خونه ی رویاهات رو بخری.
شاد باشی خانم گل.

سید مهدی جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ق.ظ http://www.dorooghestan.blogfa.com

سلام،
همه پست های جدیدتو خوندم ها، تقصیر خودت رفتی از بلاگفا منم دیگه خبر نمیشم که سر بزنم به وبت که ماشاله روز به روز بهتر تر و پستات جالب تر میشه،
منم یه زمانی تنها خواننده ای که باهاش ارتباط برقرار می کردم و آهنگاشو دوست داشتم همشن داش سیای خودمون بود :)
خونه ام پیدا میشه انشاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد