استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

نمی دونم چرا از روزی که رفتم وب آخرین نسخه یک مرد  و دیدم همچین راحت و بی خداحافظی گذاشته و رفته


بعد هم جریان وب شهرزاد که خدا میدونه چقدر دوست داشتم طرز نوشتنش رو  اونجوری یه دفعه قاط زده  و بسته در و تخته ر و و رفته خدایی هر کاری می کنم حرفم نمی یاد


یه جور سر خورده گی در من ایجاد شده که ای بابا اینا که استاد نوشتن  بودن و چنان می نوشتن که

اگر حتی  در مورد توالت خونشون هم نوشته بودن آدم خودش رو دقیقا تو همون توالت می دید از بس که ملموس و دست یافتنی بود نوشته هاشون حالا یه دفعه می گن ما نویسنده نیستیم پس من چی باید بگم


نه که بگی اعتماد به نفس ندارم نه اصلا صحبت اینا نیست موضوع اینه که غمگین شدم خیلی بیشتر اونچه که تصور بشه


فکر اینکه فردا بیام لینک دونی رو باز کنم رو اسم های مورد علاقه ام  مثل شوکول  و ترنم و سید مهدی و اینا هم کلیک کنم یه دفعه به یه نوشته بر بخورم با این عنوان


من رفتم  روخر شیطون و پایین بیا هم نیستم و بای بای تا رو ز قیامت و د و تا چشم اینا منو تعقیب می کنه و از این صحبتاا


مثل وبلاگ نامه های باد که من عاشقانه نوشته هاش رو می خوندم و با هاشون تا خدا می رفتم


مثل علا که بنده خدا گیر افتاده


خدایی دلم گرفته شدید


بازم خوبه یه چند تایی تون هستید وگرنه می پوکیدم


پ ن


فیلم کتاب قانون زیبا بود مثل تمام کارهای پرویز پرستویی عزیز


پستچی سه بار در نمی زند و ( خب معلومه درنمی زند تا وقتی زنگ هست)  هم خب یه جورایی جالب بود اما نه از نظر موضوعش  بلکه از نظر شخصیت هایی که توش نقش آفرینی داشتن


فیلم آقای هفت رنگ فقط کر کر خنده است   من خیلی با این اوضاع روحی که دارم احتیاج داشتم به دیدن یه همچین فیلمی


فیلم  هیج کس با هیچ کس حرف نمی زند  با بازی خانم لاله اسکندری و اون یکی قیافه مظلومه که اسمش خاطرم نیست هم مزخرف بود  به قول یکی از دوستان حیف چشم بود


می بینی روزگارم شده دیدن فیلم  مخصوصا ایرانی

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.mehrshad1365.persianblog.ir

سلام دوست گلم. وبلاگتو خوندم دیدم مطالبت بی بدیل هست برا همین خواستم باهات مشورت کنم می تونیم تبادل لینک کنیم؟ اگه آره پا رو چشام میذاری فقط بگو با چه اسمی لینکت کنم اگر هم دوس داشتی منو با عنوان مرجع مهندسین ایران (کتاب رایگان) لینک کن لطفا رتبه گوگلم هم 2 هست. [گل][گل][بوسه][بوسه]

گیس گلابتون دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ http://kaskiat.blogsky.com/

خودتونم که قشنگ مینویسین...نمونه ش همین پست قبل
الــــــــهـــــــــــــــــی!!.......چه عشقولانه بودن:)

مرسی عزیزم

نظر لطفته

اما خب دلتنگی برای دوستان باعث نوشتن این کلمه ها شد

شوکول سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ق.ظ http://shookool.mihanblog.com

واقعا اونا دیگه واسچی نمیخوان بنویسند
من یه زفته بودم وبلاگشون واقعن قشنگ مینویسند
امیدوارم منو تو حداقل تا آخر با هم باشیم

سید مهدی چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ق.ظ http://www.dorooghestan.blogfa.com

سلام
نینا خانم غصه نخور وبلاگ محل گذر دیگه
یکی میره یکی میاد
هستیم فعلا

آرش-فریادسکوت یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ق.ظ

تو وب خبری تون یه سری توضیحات نوشتم (نذارید به حساب بهانه آوردن لطفا)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد