استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

این بارانهای فصلی شروع شد انگا ر دوباره


در عرض دو ساعت حد اقل یک میلیمتر باران


وحشتناک بود  دیگه نمیشد رانندگی کرد


برای سها یک عدد سیوشرت دودی خریده ایم با یک عدد شلوار جین همین رنگی با یک عدد تیشرت یقه دار  کاملا مردونه


بسیار خوشگلتر و تودل برو تر شده اند جناب سها خان و بنده امروز هزار دفعه قربونشون رفتم


شب خونه شکوفه خانم  همسایه  میهمان هستم


نسرین و امیر هم هستند


یه گلدون ژربرا براش خریدم که اونم از تفقد نسرین عزیز یک شاخه اش درون ماشین شکست


حالا اون شاخه رو باسیم  درونش فرو کردیم که بعدا بندازیم گردن خود فروشگاه کلا


پ ن  امروز تبلیغ کننده های دین مسیحی تشریف اورده بودن دم در می خواستن از مسیح برا ما حرف بزنن


منم گفتم من مسلمونم که یارو بی خیال ما بشه بره  اما نشد یعنی می گفت من یه دوست دارم مسلمونه اما مسیحی شد


منم گفتم  yes I know mer pedar sag  اما اون خیال می کرد پدر سگ یک عدد لغت کلاسیک  ایرانی است  البته تقصیر خودشه که ول کن معامله نبود وگرنه بنده اصلا بی ادب نیستم باور کن


از بخت بد یه دوست ایرانی داشت که شاید بره ازش بپرسه پدر سگ یعنی چی


اون وقت برگرده بیاد سراغ من



نظرات 4 + ارسال نظر
Yaser جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.lastday.blogfa.com

سلام نینا خانمی

چطوری گلم ؟

به به ، داشتم آپ کوچه بازاری حرف زدنت رو میخواندم .

چه باحال

نه بابا کی میگه بده ،بهشون بگو : کلاس رو بگیر دستت باهاش برو دستشویی .

ها ها ، عجب جمله ای

خوب نینا خانمی ، اولا که روزمرگی بدترین چیز دنیاست .
چیزی که 8 سال گرفتارش بودم و الان تا حدودی ازش خلاص شده ام .
و الان تازه دارم میفهمم زندگی یعنی چی

نینا خانمی
اگر مشکل مالیش رو بتونی حل کنی ، پرستار بچه هم فکر خوبی است ها .
من خودم پرستار داشتم و باور کن نه عقده ای شدم و نه کم محبت و نه ..... .


به هر حال یک راه حلی پیدا کن دیگه جانم ....

راستی آپم و مشتاق دیدار

م.بصیر شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ق.ظ

:))

امید شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ http://faith.blogsky.com

خیلی باحال بود. این نینایی که من شناختم، مطمئنم اگه این دفعه بیاد دم در یه چیزی بارش میکنی که اعتقادش از یادش بره. دوست منو دست کم نگیر. خودش یه تنه هزار نفر رو حریفه. تازه کافیه سها رو بندازی به جونش تا ایمان یارو از تو دماغش در بره.

شهرزاد چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ق.ظ http://chastity58.blogfa.com/

خوب کردی...اینا مدل همینایی هستن که بالا سرمونن الان..از نوع مسیحی اش البته..جوابتم کلی خندوند منو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد