استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

با لاخره کارهام تموم شد وقت کردم بیام


ولی از زور درد کتف و کمر و انگشتام و ساق دستام درست نمی تونم بشینم تایپ کنم البته فقط خستگی جسمی و روحم به هم ریخته نیست


امروز رفتم موهایم را دادم دست یه جناب پیرمرد برایم مدل لایر زد  بسیار زیبا شده ام بزنم به تخته


سها بد بختم کرد تا موهام تموم بشه سه بار شیرجه زدم از تو خیابون اوردمش تو آرایشگاه  جدیدا جناب سها خان روشون روی سنگ پا رو سفید می کنه  از بس که تخس و شیطون شده و به غیر از اینا سرعت عملش منو کشته یعنی بشمار سه  سر خیابونه 


فردا هم اگر خدا وند عزوجل بخواهد بدون حرف پیش بعد یه سال می خوام برم اصلاح صورت


نه فکر کنی یه سال کلا اصلاح نکردم ها   کردم ولی نرفتم آرایشگاه خودم  به دستام مدل چپر  چلاقی دادم تا تونستم سیبیل های قیصر مانند و ابروهای در هم تنیده رو یه سرو سامونی بدم

چون آریشگر ایرانی در دسترس نبود


اینجا هم که قربونش برم صورتاشون مو نداره که اصلاح رو بدونن چیه


به هر حال الکی الکی سال هشتاد و هشت به پایان رسید


ولی برا من سال خوبی بود


برای شما چه طور

نظرات 3 + ارسال نظر
جیغ چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ http://jootii.blogsky.com

خب خوبه
کلا آرایشگاه رفتن و اصلاح صورت و اون سیبیلا و ابروهای پاچه بزی به ادم اعتماد بنفس میده
من که دم دستم ریخته ارایشگر وقتی ندارم برم و بعد 3-4 ماه دیروز وقت شد رفتم ابرو و موها رو مدلی دادیم.
به هر حال

خوشحالم که سالی خوب داشتی و این سالی که می اید انشالله سال بهتری بریت باشد....

شهرزاد چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ق.ظ http://chastity58.blogfa.com/

خیلی خندیدم خوب تعریفش کردی...منم هیچ وخ صورتمو بند نمی اندازم..کم طاقت هستم و تقریبن بی موه صورتم...خدامنو شناخت وگرنه هزار بار غش وضعف می کنم برای همین دوتا لاخ موی ابرو زیر دس آرایشگره.

امید پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ق.ظ http://faith.blogsky.com

یا الله، یا الله
با اجازه ی صاحب خونه ما هم بیایم اینجا نظر بدیم. یا الله
نینا خانوم خوشگله خسته نباشییییی
مطمئنم که تو تحت هر شرایطی زیبا هستی دوستم. یه چیزیو اعتراف میکنم. به نظرم کسی که با تو زندگی کنه هیچ وقت پیر نمیشه از بس که بامزه و پر انرژی هستی.
امیدوارم همیشه گردش ایام به کامت باشه.
این بچه ها هم که واقعا سریع هستن. منم اسن خواهر زادم رو که یک سال و نیمش هست رو گذاشتم موشک. سرعتشون بیشتر از 24 فریم در ثانیه هست و خوب چشم ما قادر به دیدنش نیست. فقط مثلا یه چیزی می بینی هست، بعدش یهو نیست.
داستانی داریم با این فنقولک ها
خوش باشی دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد