استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

دیشب ایرانیها دور هم جمع شده بودن  من نمی خواستم برم اما خب با صحبت های شوهر جون حالم خوب شد و رفتم

اونجا هم از بس همه از لباسم تعریف کردن و از تیپم و از آرایشم واینکه چقدر موهات خوشگل شده و اینا دیگه حرفای نسرین خره یادم رفت  ( آخیش دلم خنک شد گفتم نسرین خره چون به نظرم واقعا هست ) 


نه تو بگو اگر نبود به خودش اجازه ورود و تجسس تو خصوصی ترین مسائل مردم و میداد  یعنی مثلا بهت زنگ میزد بگه  اوه شوهرت امروز هم سر کاره  پس چرا تعطیل نمی کنه خب آخه تعطیل کنه چی بشه


بره بگه سال نو ما ایرانیهاست تعطیله اونم به یه پیره زن هفتاد ساله و یه پیرمرد  هشتاد ساله که می خوان خونشون قبل زمستونی تموم بشه  بعد تازه مگه اینا اصلا براشون قابل هضمه که وسط سال  خودشون دوباره سال نو بشه


بگذریم اینجاش درد نداشت اینجاش درد  داشت که میگه لابد تو خیلی می گی  برو پول بیار برام که اینقدر بیچاره میره سر کار


بعد هم لباسم رو که دید و مارک روش رو نگاه کرد یه دفعه حالش برگشت  و با اون پره های باز شده دماغش و اون رقصی که به گردنش میده موقع حرف زدن گفت  این قشنگه ها  فقط به تو نمییاد چون شکمت گوشتیه


خب من می دونم گوشتیه ولی چه کارش می تونم بکنم بیست کیلو اضافه وزن رو رسوندم به ده کیلو تا حالا یه روزه نیومده که یه روزه بره این همه اضافه وزن که


بعد هم آخه یکی نیست بگه به تو چه به قول شهرزادی آدم اینجور موقع ها همچین غرورش زخم بر میداره که دوست داره طرف رو بکشه


اما خب کسی که غرورش زخم بر داشته نمی تونه حتی بغضش رو فرو بده  


پ ن الان بهتر هستم کلی هم دیشب رقصیدم از بابا کرم گرفته تا بندری و ترکی و ایرانی تا آخر شب هم از رقص بنده استقبال میشد و می گفتن دوباره برقص منم که مثل زیر نویس همش اون وسط می رفتم مییومدم


سها هم که بابام رو در آورد انقدر گفت منو بغل کن یکی خوب بود اون وسط منو بغل کنه با اون کفشهای مسخره پاشنه ده سانتی


تمام کف پاهام کز کز می کنه هنوز. رانهایم هم از برکت گن های نا مرغوب چینی  دچار خراشیده گی شده


خلاصه سال نویی برا ما که اولش کلی مسخره بود آخرش رو نمی دونم 


پ ن  بالاخره بغض یک ساله ام رو شکستی خواهر گلم  باورت نمیشد این همه اشک یک جا جمع شده باشه  ولی جمع شده بود  و مثل یه رودخانه وحشی که از پشت سدی رها میشن دیگه بند نمییومدن


دلم شدیدا هوس بغلت رو کرده می دونی اینو

نظرات 13 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:36 ق.ظ http://29mehrmah.blogfa.com

سلام نینا جان
سال نو مبارک
امیدوارم سال وبی پیش رو داشته باشی.

باران یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://kouyeyar.blogfa.com

سال نو مبارک نینای نازنین.

م.بصیر یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام سال نو مبارک...امیدوارم خوب وخوش و خوشبخت هر جای دنیا هستی باشی و بمونی....

دارم تک تک پستهات رو میخونم...
این کامنت اول:)

این پستت زنونه بودههاااا:D
چقدر چش هم رو میزنین کور میکونید شما خانمها...وا واه واه

ترنم دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ق.ظ http://kolbeyetaranom.blogfa.com

نینا جان من خیلی وقت است که به حرفهای حسودان و عقده ای ها و این نوع آدمهای فضول اهمیت نمیدم...بهتره چند بار هنگام فضولی فقط بهشون بگی که فکر نمیکنم این چیزها به تو ربط پیدا کنه!! دفه دیگه جرات نمیکنه ادامه بده!
سال خوبی برات باشه...میبوسمت...

نقاب سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام نینا عزیز.

عید شما مبارک.....البته ببخشید بخاطر تاخیر.

خوشحالم دلت و خودت را سبک کردی..................

شهرزاد چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ق.ظ http://chastity58.blogfa.com/

بذا یه نسخه بت بدم حالت خوب شه : جواب هر کسی رو تو روش بده من چن وقته به کارش می بندم اولش سخته بعدش اینقد دلت خنک می شه...غرورت هم حالش خوب می شه کلی واسه خودش قلمبه می شه.
مثلن جواب نسرینه رو همونجا بده البته با پررویی خودش...ماهاا اونقد بزرگ وقوی نشدیم که بتونیم بگیم بی خیال یا ولش کن زنیکه ی عقده ای حسود رو پس باید یاد بگیریم..ببین دارم می گم باید ..باید یاد بیگریم جواب آدمها رو همان موقع بدیم..آی دلمون خنک می شه..امتحان کن...اصلن ببخششو وارزش ندراه واینا هم نیس قضیه سرجای خودشون نشوندنه آدماس همین.
عیدت هم مبارک

بانو چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.saburaneh.blogfa.com

من هم با شهرزاد موافقم جوابشو بده در کمال خونسردی و با لبخند از اون لبخندهای حالگیر !

امید پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ق.ظ http://faith.blogsky.com

سلام به نینای عزیز و مهربون
عیدت مبارک دوست خوبم
منم با نظر شهرزاد جان موافقم. احترام هر کس با خودشه. حالا اگه کسی اونقدر بی ادب و بی تربیته که نمیفهمه چی میگه، یا اینکه میخواد بقیه رو مسخره کنه، هیچ لزومی نداره تو بهش احترام بذاری.
اصلا هر کس مامان نینا رو ناراحت کنه خودم چشماشو در میارم. اصلا هر کس مامان نینا رو ناراحت خیلی خره. چون اگه خر نبود که مامان نینا رو ناراحت نمی کرد.
ببخشید که بی ادبی کردم، اما تحمل اینو ندارم که کسی دوست مهربونمو ناراحت کنه.
یه راه دیگه:
به سها یاد بده بره بزنه تو گوش این خرهای آدم نما. یا اینکه با دندونای فسقلیش محکم گازشون بگیره :دیییی اینم خیلی حال میده. بعدشم به طرف میگی چیکاره بچه داری که اینطوری عصبانیش کردی؟ به یه بچه هم رحم نمی کنی تو؟؟؟ خلاصه کلی خنده داره و دلت خنک میشه.

مرسی

روی این راه حلت فکر میکنم

مصطفی پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://dodoost.blogfa.com

سلام نینا جون
سال نو مبارک عزیزم ایشالا سال خوبی داشته باشی
سالی پر از سلامتی موفقیت و شادی
نینا جان به من سر بزن منتظرتم

الی پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام سال نو مبارک.
بمیرم برات کی اینقدر اذیتت کرده؟
چه دل پری داری .
من دلم برات پر پریه نمیدونی چقدر هواتو کردم.
اصلا انگار نبودنت برام عادی نمیشه.
نینا جونم کاش یه جایی بودی که یه کم نزدیکتر بود حداقل میشد بیام دیدنت.

شهرزاد جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ

خوبی نینا ؟ دلم برات تنگ شده.

سهیل جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://deldar2010.persianblog.ir

باسلام و تشکر از مطالب قشنگ و زیباتون .
وبلاگ شیک و جالبی داری لذت بردیم .
خواستم بگم اگه خواستی به ما هم سری بزن !
خوشحال می شیم .
راستی اگر مایل به تبادل لینک هم بودی اعلام کن تا تبادل لینک کنیم .
با تشکر

شهرزاد شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ق.ظ

خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد