استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

این هوای پائیزی و لعنتی رو دوست ندارم  انگار صبح به صبح این باد  لعنتی بهم فحش میده و ابرها هر کدومشون بهم دهن کجی می کنن اصلا پائیز که میشه میترسم از همه چی از تمام خاطراتی که سرک می کشن از اون دورها و دورها مییان برا این که منو دلگیر کنن 


نمی دونم چرا این موقع ها همش یاد اون روزی مییفتم که گذاشتم لمسم کنی  روزی که با تمام عشقی که بهت داشتم  تو روز تولدت بهت اجازه دادم بی هیچ محدودیتی لمسم کنی با این همه عشقی که به تو دارم نمی دونم چی باعث شد نخوام همیشه مال من باشی   می دونی چی آرزومه این روزها  آرزو می کنم که کاش بودی  و میبردمت جنگل وحشی که همین نزدیکی هاست کنار رودخانه پر از اردک و تو می دیدی این همه زیبایی رو  و بعد با هم می شستیم اون بازی با نمک اون روزها رو انجام میدادیم و من با انگشتانم پشت کمرت جمله ای می نوشتم و تو حدس میزدی که من چی نوشته ام


می خواهم دورت بیندازم این روزها  دیگر خسته شدم از فکرت  دیگر باید فکری کنم برای این دربه دری فکری ام

نظرات 5 + ارسال نظر
جیغ یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://jootii.blogsky.com

میگمااااا الان بهاره هااااا
از پاییزم خبری نیست مگر اینکه شما در نیمکره ی جنوبی این کره ی خاکی زیست داشته باشید؟

راستی خانم جان این کچل خان شما همیشه مجبوره توی موهاشو خالی کنه تا بتونه موهاشو ببنده......

دقیقا ما هم تو نیم کره جنوبی هستیم دیگه جیغ جان

حالا ما یه چی گفتیم شما به دل نگیر

رضا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام و درود

سر بزنید شاید جالب باشه براتون.

شهرزاد یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ http://chastity58.blogfa.com/

اونجا پاییزه؟ قدرت خدارو می بینی خواهر!
نه جدای از شوخی نینا..منم پاییز برام کلی خاطره های غمگین داره..برای بیشتر ادمها همینه..می گذره ولی...راستی شما هم ساعت زمین داشتین پریشب؟!

علی شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

چی باعث میشه کسی رو که روزی حاضر بودی تمام بدنت رو در اختیارش قرار بدی امروز حتی نخواهی بهش فکر کنی؟ اگر به اندازه کافی ثابت مونده بودی...
زندگی اینقدر ها طولانی نیست که بخواهیم با نفرت پرش کنیم یا کینه. این رو برای تو ننوشتم نینا. برای سرپوش گذاشتن روی ضعف های روح خودم نوشتم. عمر ما تابعی است از ۳ چیز
هوای سالم
غذای سالم
فکر سالم

امید سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ق.ظ http://faith.blogsky.com

you are too concerned about what was and what will be.
there is a saying: yesterday is history, tomorrow is mystery, but Today is a gift. That's why it's called the Present

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد