استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

حالم بده هر لحظه که یاد حرفات مییفتم و اشکهایی که با اینکه نمی دیدمشون ولی میدونم که مثل همیشه گوله گوله پایین میریزن از چشمای نازت  عزیزم  سرم به دوران مییفته


گلم میگی دیگه خسته شدی دیگه بریدی می گی از بس سبزی پاک کردی از بس در و دیوار خونه مردم رو سابیدی  رگ سیاتیکت گرفته  ده ساله عزیزم گلم دوست خوبم  ده ساله داری این کار ها رو میکنی که یه زندگی پاک و شرافتمندانه داشته باشی 


چند سالته مگه بیست و هفت سال  باید انقد ر بد بختی بکشی توش با این بچه کوچولوی مریضت که هر مریضش رو دوا می کنی یکی دیگه سرک میکشه از تو بدن نحیفش 


بد بختی که از شوهر نادون و دهاتی ات میکشی که عقده ای انقدر که کار نمیکنه  که حتی برای طلاق دادنت ازت پول می خواد که حتی برای صد هزار تومن لنگی


می گی نینا دستام سیاه شدن و چروکیده می گی انقدر زشت شدن که دستکش می پوشم وقتی می خوام برم بیرون 


می گی کمیته  امداد هم بهت وام نداده که بتونی کاری از پیش ببری  حتی برای دوا درمون محسن بهت هیچی ندادن


من  یکه و تنها چند بار می تونم چقدر میتونم بهت کمک کنم  از خدا می خواستم حد اقل یه پول حسابی می رسوند حد اقل  چند میلیون بهت می دادم بری یه خونه برا خودت دست و پا کنی که از شر صاحب خونه طمع کارت راحت بشی


من چه کار کنم برات دوست دوران کودکی


فقط دارم برات اشک میریزم  من اینور دنیا   تو اونجا   این کمک های مالی کوچولو هم که دردی ازت دوانمی کنه


لعنت به این روزگار



پ ن  امروز فقط خبرهای بد شنیدم   خبر  مرگ بچه عباس که بعد نه سال سرطان دیگه خوب نشد  و پدر و مادرش رضایت دادن دستگاههای حیاتی اش رو قطع کنن و بزارن به آسایش برسه


خدای من دل هیچ کس رو اینجوری غمگین نکن

نظرات 7 + ارسال نظر
امید شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://faith.blogsky.com

لعنت به مردمی که روزگار رو بد کردن. وگرنه روزگار که بد نیست
نمی دونم چی بگم ..........
پناه بر خدا

آخرین نسخه یک مرد... شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ق.ظ http://the-lastman.blogfa.com

...

علی شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است
این گرگ سالهاست که با گله آشناست.
دعا می کنم یه روز حق مردم به مردم برسه و هر ایرانی بتونه از ثروت های ایران که حق مردمشه استفاده کنه. ای کاش می تونستم به دوستت کمک کنم.

شهرزاد یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ق.ظ http://chastity58.blogfa.com/

الهی آمین.
نینا از این حرفها دور وبر من هم فت وفراوون..تا اونجایی که می تونم کمک می کنم وقتی هم نتونم یا کمکام دردی رو دوا نکنه گریه می کنم. ..چون کار دیگه ای از دستم بر نمیاد. فکر می کنم اگه من جای اون آدم بودم چه می کردم..فکر می کنم کاش می تونستم از زندگیم بزنم کمک کنم...اما می دونی که خود خواهی آدمها بیشتر از این حرفهاس. اگه او هم جای ما بود تا این حدی که ما کمک می کنیم ، شاید کمی بیشتر شاید کمی کمتر کمک می کرد...براشون دعا می کنم.

امید یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ http://faith.blogsky.com

راستی نینا من یه نامه برات فرستادم، اما فکر میکنم صندوق پستی وبلاگت کار نمی کنه.

امید یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://faith.blogsky.com

راستی
خداوند اگه می خواست یه پولی به تو برسونه که تو هم به دوستت برسونی، باور کن خودش بلد بود مستقیما به دوستت برسونه هاااا.
تاحالا به این فکر کردی که چرا خداوند با این همه لطف و رحمتش، به دوستت کمک نمیکنه؟؟؟
اگه حرفمو باور نداری ازش بخواه یه پولی برای خود خودت برسونه، اونوقت ببین میرسونه یا نه؟ و یه بار هم بخواه پولی برسونه که باهاش صرفا به همین دوستت کمک کنی، و اونوقت ببین باز میرسونه یا نه؟ جدی میگم اینو امتحان کن

مامان عیسی دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام نینا جون
اولا شعرت طبق معمول خیلی قشنگ بود
دوما بسی خندیدم از این باباش سها خان و قرار دادن ماتحتش در یخچال
سوما در کابینتهات را با رمان ببند یعنی دو تا دستگیرش را با رمان ببند که نتونه باز کنه
و اما چهارما
نمیدونم این دوستت کجا زندگی میکنه براش ناراحت شدم خیلییییییییییییییییییییییی
اگه تهرانه
من یه مادربزرگی دارم که بالای ۸۵ سال سن داره .و ناراحتی قلبی داره دکتر گفته نباید تنها بمونه اما به زور آخر هفته ها میاد پیشمونه بقیه وقتا خونست خودش نمیتونه داروهاش را درست بخوره دنبال کسی میگردیم که بیاد تو خونشون زندگی کنه اجاره نمیخواییم اما میخواهیم بهش برسه و یک کمی خونه را مرتب کنه و داروهاش را به موقع بده
اگه فکر میکنی قبول میکنه خبر کن تا یه جوری با هم ارتباط بگیریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد