استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

دوازده خرداد ایران و اول ماه دیگه ما میشه تولد پسر کوچولوی دوست داشتنی دو ساله من


از الان درگیر کارهاش هستم امروز هم با گردن کلفتی و کلی گریه زاری باباش مجبور شد هدیه تولدش رو زودتر براش بگیره


یه کدوم از دوستان گرامی لطف کنه سایت آپلود عکس بهم معرفی کنه  بتونم عکس پسر جون رو با هدیه اش بگذارم براتون 


احتمال زیاد هم تولد امسالش رو تو خونه نمی گیرم چون واقعا جون آدم در مییاد با این همه کار که ما ایرانیها عادت داریم برا خودمون درست کنیم


توی مک دونالد برگزار می کنم یه نهار  و یه زمین بازی هم داره که بچه ها بازی کنن  برای بزرگ تر ها هم کافی میدیم با کیک


البت امسال کیکش رو خودم میپزم چون پارسال کیکش فقط خوشگل بود و اصلا مزه خوبی نداشت و کلی هم پول پاش دادیم


همین دیگه


یکی بیاد کمک کنه لوبیا سبز خورد کنم بادمجون پوست بکنم سرخ کنم بزارم فریزر چون زمستان از راه رسید دل بندان من

نظرات 8 + ارسال نظر
امید شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://faith.blogsky.com

سلام به مامان نینای گل و مهربون
تولد دوست جون سهای من مبالکککککککککک
از الان تفلدش مبالک مامان نینا
برای آپلود عکس میتونی از سایت www.picofile.com استفاده کنی که بهت 300 مگابایت فضا میده و با همین اکانت بلاگ اسکای میتونی توش عکس و موزیک و کلیپ آپلود کنی.
بعدشم که منم دلم کیک می خواد
بعدشم که نینا جان حالا کو تا زمستون؟؟؟؟؟ بابا بذار توی ماه تولدمون خوش باشیم.
بعدشم که هر وقت کار مهم یا سختی داشتی و به کمک نیاز داشتی بهم بگو. قول میدم از همینجا بهت کمک کنم. البته نمیتونی دستی که بهت کمک میکنه رو با چشم سر ببینی، اما کمکش کاملا برات مشهود خواهد بود.
خلاصه که مامان نینا جون ما کلی ارادت داریم بهت

مرسی

مامان عیسی شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://mardebozorgeman.blogsky.com/

سلام
کاری از دستمون بر بیاد در خدمتیم در ضمن من نحوه عکس گذاشتن را برات توضیح دادم نمیدونم دریافت کردی یا نه مفصل توضیح داده بودم و آدرس هم گذاشته بودم اگه نگرفتی بگو دوباره توضیح بدم چون بین نظرهای تایید شده ندیدمش.
http://img98.com/
متاستفانه سیستمم را فرمت کردم فقط همین یه آدرس را دارم
یه راه پیدا کردن سایت آپلود عکس کلیک رو عکسایی که تو شبکه میبینی روشون که کلیک کنی میبردت تو آدرس آپلودشون
تو بلاگ اسکای هم که در قسمت یادداشت جدید پایین کادر تایپ متن آدرس www.picofile.com را گذاشته برای آپلود
موفق باشید

نه قربونت برم

من هیچی دریافت نکردم

از این پیکو فایل هم رفتم ولی نمی دونم چرا ازش اصلا سر در نیوردم

علی شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

توی خود وبلاگت روش گرفتن یوزر توی www.picofile.com به صورت نامه در صندوق ورودی هست و فضای خوبی هم داره. توی وبلاگ من زیر هر یادداشت جدید لینکش رو نشون میده.
در ضمن می تونی از آدرس tinypic.com هم استفاده کنی ولی تو ایران فیلتره.
راستی عکس خودت هم کنارش باشه خوشحال میشیم.

باید برم با حجابش رو بگیرم بعد ببینید

آرش شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ب.ظ http://faryade66.wordpress.com/

ای ول!!!
از اولش هم میدونستم سها خیلی بچه با حالیه ها ولی حالا که فهمیدم خردادیه دیگه مطمئن شدم که چقدر پسر خوب و با هوش و فهمیده و خوشگل و خوش تیپ و آقا و... کلاْ هرچی صفت خوبه هستش (مثل همه ما خردادیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

آخی اینجا داره تابستون میاد اونوقت اونجا بایدآماده زمستون بشید!! ترشی یادت نره درست کنیا! (به رسم ایرانیا که وقتی زمستون داره میاد می زنن تو کار ترشیجات!! لیته! هفته ویجات و بادمجون ترش و...)

ترشی خیلی وقته درست کردیم

البته سعید ترشی درست کردنش از من خیلی بهتره

بعد هم من هی می گفتم پسرم خیلی ماهه نگو با شما هم ماه بوده

تولد شما هم پیشا پیش مبارک باشه

شهرزاد یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ

تولدش پیشا پیش مبارک.ایشالا به خوشی و خوبی......
خسته نباشی و خوش بگذره

علی یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ

به به چقدر ناز و قشنگه. خوش به حالش که هدیه به این قشنگی داره. دوره بچگی ما که از این چیزها نبود. اگه اونجا بودم با اجازه بوسش میکردم

شما بی اجازه هم می تونی بوسش کنی

سید مهدی دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ

ما برای کمک هستیم، البته بیشتر خوردن کیکش ها :)

شهرزاد سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ

http://up.iranxm.com/
من از این استفاده می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد