استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

می گم  سعید اگه امشب خوابیدم فردا صبح که که بیدار شدی دیدی من مردم بدون از غصه خونه پیدا کردن سکته کردم  و ریق رحمت رو سر کشیدم


سعید   ..  پاشو برو بگیر بخواب  دیر وقته

نظرات 4 + ارسال نظر
POTK چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.potk.blogfa.com

چقدر صمیمی و بی غل و غش می نویسی. عین صدای یه ترانه قشنگ قدیمی که از دور به گوش می رسه...
وبلاگت قشنگه. ادامه بده.

مرسی

کامنت دونی ات باز نمیشه

بعد مییام جواب محبتت رو میدم

امید پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ق.ظ http://faith.blogsky.com

یه دوستی داشتم که همیشه بهش می گفتم تو بادمجون بم هستی و اگه از بالای برج میلاد هم بپری پایین هیچیت نمیشه.
نینا باورت نمیشه یه بار یه رونیز با سرعت زده بود بهش و این دوستم پرت شده بود اونطرف بلوار و همونجا رفته بود تو کما. بعد از یک ماه به هوش اومد و جالب اینکه به جز کوفتکی هیچ مشکلی نداشت.
حالا حتما سعید هم میدونه که تو بادمجون بم هستی.
البته ایشالله که همیشه سالم و تندرست باشی
بعدشم که من دعا میکنم زود خونه بخرین که تو هم به سعید گیر ندی.قول میدم با تمام قدرت دعا کنم.
ولی اگه ایشالله خونه رو خریدین، باید یه شیرینی به من بدی. قبوله؟ من منتظر جوابت نمی مونم و دعا می کنم

آوا جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

به به ما بالاخره چهره شما رو زیارت کردیم...خیلی زیبا میباشید...(اه آیکونم که نداری ما احساساتمون رو به تصویر بکشیم.جییییییییییییییییییغ میزنم.)
تولد پسرک هم مبارک.دختر من هم تولدش اول خرداده.منم داشتم فکر میکردم امسال تو خونه نگیرم تولدو ولی میدونی که مردم چه حرف درارن اینجا...
راستی اوپن هوم چیه؟
در ضمن من هم کاملا موافق بیخیالی و خونه بهم ریخته و خوش بودن هستم.جای من رو هم خالی کنید که اینجا از بی کسی و تنهایی و بندهای جورواجور دارم خفه میشم.دلم میخواد فرار میکردم.دلم یه غار میخواد.

مهران از کی تا حالا جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.mehranf8.blogfa.com

سلامممممممممممممممممم بر شما دوست خوب و خوش نویس نانی خانوم[چشمک][گل][گل]
تبریک میگم بهتون چون هم وبلاگ زیبایی دارین و هم آپ و مطالب چشم گیری داری[گل]
خوشحال میشم که به من سر بزنی و اگه از وبلاگ من خوشت امدش تبادل لینک داشته باشیم.منتظر حضور سبزت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد