استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم


بی تو دلم می‌گیرد
و با خودم می‌گویم
کاش آن یک بار که دیدمت
گفته بودم
که بی تو گاه دلم می‌گیرد
که بی تو گاه زندگی سخت می‌شود
که بی تو گاه هوای بودنت دیوانه‌ام می‌کند
اما نمی‌گفتم
که این «گاه» ها
گهگاه
تمامِ روز و شب من می‌شوند
آن وقت بغض راه گلویم را می‌گیرد
درست مثل همین روزها

نظرات 2 + ارسال نظر
میم جیم سیب یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ق.ظ http://mjapple,blogfa.com

چند وقته آغوش مادرم وحس نکردم
اینو حس کردم الان با گوشت و خون

میم جیم سیب یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ق.ظ

باید درد ها بیان بشه

اینم فهمیدم ، نمی دونم حالا یه نقطه درستی رسیدم یا نه

بیچاره شما چه گناهی کردید که دل من امشب هوایی شده

دوست داریم بشنویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد