استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

وقتی نیازها به زبون بیاد یعنی یه کاری کنه طرف که به زبون بیاری نیازت رو که بگی من دوست دارم بشنوم که دوستم داری دوست دارم که بهم بگی چه احساسی بهم داری دوست دارم از بگی  که مرسی که امور خونه رو خوب اداره می کنی  دوست دارم بشنوم که  مرسی غذای خوشمزه ای بود من سه ساعت برای اون غذا زحمت کشیده بودم  سه ساعت مداوم سر پا بودم دوست دارم وقتی یه عالمه تغییر ایجاد می کنم تو خونه  بدونی برا خاطر تو هم هست  نمی خوام وقتی مییای نبینی این تغییر ها رو یا بگی برا من فرقی نمی کنه هر چی بود بود  هر جوری باشی باشی  یعنی من اگه شلخته باشم اگه مثل گوریل چاق بشم اگه حتی یه مرطوب کننده هم به لبهام نزنم برا تو فرق نمی کنه  لابد نمی کنه دیگه لابد نمی بینی  یا نمی خوای ببینی دیشب عصبی شده بودم دست خودم نبود هر چی که دوست داشتم گفتم  هر چیزی که حتی شرمم مییومد ازت بخوامشون  خواستم با داد با جیغ  چون انگار صدای آروم منو هیچ وقت نمیشنوی یعنی از کنار حرفام رد میشی  مثل اینکه دارم با دیوار حرف میزنم  تو هم هر چی دلت خواست گفتی منم گفتم بعد ولی دل هیچ کدوممون خنک نشد 


می دونی  درست شبیه کی شدی  شبیه بچه کوچولوومون که وقتی یه کار بد می کنه بهش میگی بگو ببخشید  میگه ببخشید ولی نمی دونه معنی اش چیه  فقط میگه چون تو ازش خواستی فقط داره کلمه ای که گفتی رو تقلید می کنه هیچ معنایی براش قائل نیست


حالا تو وقتی هیچ معنایی برای دوستت دارم قائل نباشی  خب نتیجه همین مثالیه که بالا گفتم دوست ندارم حس کنم به آخر خط رسیدیم ولی حسم داره بهم اینو می گه یعنی حس میکنم وقتی دو نفر برا هم احترام قائل نباشن زندگی شون با هم اصلا به درد نمی خوره


کاش حسم رو درک می کردی و حالا که از همه خانواده ام دورم باهام راه مییومدی و انقدر سر به سر اعصاب و روان من نمی ذاشتی من هنوز هم اما دوستت دارم

نظرات 6 + ارسال نظر
م.بصیر شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ق.ظ

میدونم با نوشتن تو اینجا اروم میشی اما باید بدونی که ما ادمها نیاز داریم که حرفامونو به اونی که میخواهیم بزنیم... واگه نزنیم انتظار به جایی هم نیست که طرف مقابل درکمون کنه...

زندگی مشترک به نظر من اگه تبدیل به عادت بشه شکننده میشه ...پس تا دیر نشده همین حرفایی رو که اینجا نوشتی بگو....

مردها اصولا در بزبو اوردن احساسشون ضعیفتر از زنها هستند پس اگه می بینی که بزبون نمیاره ناراحت نشو چون شیوه ی ب زبان اوردن احساس مردها بسیار متفاوته.... گاهی یک نگاه ویا یک خنده میتونه همون احساس غایبی باشه که دنبالشی...

مرسی از راهنماییی ات

اتفاقا طی یه نامه دوستانه همه اینا رو به اضافه یه چیزایی دیگه براش نوشتم

البته هنوز عکس العملی نشون نداده

داریوش شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ق.ظ http://darius1.blogfa.com

با بهترین درود ها
انسانها همیشه در هر سنی کودک میمانند شاید خیلی هم خوب باشد
شاد باشی و تندرست

نگین شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

نمی دونم می دونی یا نه ...
ولی آدما سه دسته ان
۱- با لمس کردن ارضای عاطفی میشن
۲- با بیان ارضای عاطفی میشن
۳-با نگاه و رفتار!
حالا شاید ایشون از مدل سوم باشه و شما از مدل دوم !
یعنی اون نمی تونه احساسش و با بیان بهتون بگه ولی توی رفتارش نشون میده ولی شما چون بیانی هستی دوست داری اون با زبون بیان کنه ...
اینو از خودم نگفتم ها . این اصلو تو روانشناسی میگن و اینکه منشا خیلی اختلافات بین دو تا زوجه ...
نویسنده ی مجله ی موفقیت و میشناسی ؟ اون می گفتش
ولی بازم امیدوارم مشکلتون برطرف شه نینا جون

نگین شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

راستی آپم !
با عکس هیه نی نی خشمل به اسمه رایان !

کوچولو عیسی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام عزیزم
میگم نظراتم برات میاد من هر چی میام میبینم هیچکدام تایید نشده اند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نمیدونم چی میشه
اگه تایید نمیکنی که هیچ ولی اگه نمیاد بدون که من میخونمت و نظر میزارم
کیک تولد سها خیلی خوشگل بود دستتون درد نکنه
انشاالله که سها بهتر شده
نینا برات ناراحتم کاش میشد یه کاری کرد
نزار زندگیت به این سمت میل کنه اگه شدنیه بشیند در آرامش با هم حرف بزنید
همین که هنوز دوستش داری خودش خیلی خوبه خیلی مهمه
خیلی کمکه نزار کار به یه جایی برسه که بگی دیگه دوستشم نداری
اون موقع زندگی خیلی سخت میشه
برو مشاوره اگه میبینی حرفای مشاور تاثیر داره
نمیدونم تو و شوهرت را نمیشناسم فقط خودتون میتونید تصمیم بگیرید چجوری وضعیتتون را بهبود بدید
براتون دعا میکنم
میبوسمتون

مرسی گلم

من ممکن نیست نظری رو تایید نکنم

احتمالا نظراتت ثبت نشده بوده

منصور کبیر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:01 ق.ظ http://balatarim.mihanblog.com

نینای خودمی!!
غمتو نبینم
انشالا اون نامه عه کارشو میکنه وووو میای یه پست خوشمزه مینویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد