استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

استخوان های دوست داشتنی

گاهی که می شکنم

پیاده از کنارت گذشتم، گفتی:" قیمتت چنده خوشگله؟"

سواره از کنارت گذشتم، گفتی:" برو پشت ماشین لباسشویی بنشین!"
در صف نان، نوبتم را گرفتی چون صدایت بلندتر بود

در صف فروشگاه نوبتم را گرفتی چون قدت بلندتر بود

زیرباران منتظر تاکسی بودم، مرا هل دادی و خودت سوار شدی
در تاکسی خودت را به خواب زدی تا سر هر پیچ وزنت را بیندازی روی من

در اتوبوس خودت را به خواب زدی تا مجبور نشوی جایت را به من تعارف کنی
در سینما نیکی کریمی موقع زایمان فریاد کشید و تو پشت سر من بلند گفتی:"زهرمار!"

در خیابان دعوایت شد و تمام ناسزاهایت، فحش خواهر و مادر بود
در پارک، به خاطرحضور تو نتوانستم پاهایم را دراز کنم

نتوانستم به استادیوم بیایم، چون تو شعارهای آب نکشیده میدادی
من باید پوشیده باشم تا تو دینت را حفظ کنی

مرا ارشاد می کنند تا تو ارشاد شوی!
تو ازدواج نکردی و به من گفتی زن گرفتن حماقت است

من ازدواج نکردم و به من گفتی ترشیده ام
عاشق که شدی مرا به زنجیر انحصارطلبی کشیدی

عاشق که شدم گفتی مادرت باید مرا بپسندد
من باید لباس هایت را بشویم و اطو بزنم تا به تو بگویند خوش تیپ

من باید غذا بپزم و به بچه ها برسم تا به تو بگویند آقای دکتر، آقای پدر و ...
وقتی گفتم پوشک بچه را عوض کن، گفتی بچه مال مادر است

وقتی خواستی طلاقم بدهی، گفتی بچه مال پدر است

اگرمردی هست به من نشان بده.

نظرات 8 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

برای تدریس به منزلت آمدم، پرسیدی ازدواج کردی؟
سواره از کنارت گذشتم، قیمت ماشین را محاسبه کردی
در صف نان، گفتی بچه ام در خانه منتظر است و بی نوبت رفتی
در صف فروشگاه از ضعف جسمانی نالیدی و بارت را به دوش من انداختی
زیر باران ایستاده بودم و راننده تاکسی با دیدن آرایش ... تو را سوار کرد و من ماندم
در اتوبوس های تهران من روی پا ایستادم و تو در صندلی های مردانه آرام نشستی
در سینما بازیگر نقش زن به شوهر خیانت کرد و تو گفتی حق داشت
من باید هر لحظه زهر عشقی سیاه را تحمل کنم، چون تو خودت را بزک کرده بودی
تو ماشین آخرین مدل و خانه بالای شهر طلب کردی و به من گفتند چرا ازدواج نمی کنی
تو ازدواج نکردی و گفتی خواستگارم معتاد و هرزه بود
عاشق که شدم دوستانم را از من بریدی
من باید به سختی کار کنم و خرید کنم تا بشوی خانم خوش تیپ
من باید جان بکنم تا شعله آرایشت هر جوانی را مست و شیفته کند
من باید برای کسب درآمد به شهرهای دور بروم تا تو پسر مورد علاقه ات را در بستر من مهمان کنی
من باید فحش ها و ناسزاهای مشتریان را تحمل کنم تا تو بتوانی طلاهای مورد علاقه ات را بخری
وقتی گفتم تو هم کار کن، گفتی خرج خانه با مرد است
وقتی خواستم چیزی بخرم گفتی: انتخاب با زن خانه است
اگر زنی هست نشانم بده.

باران چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ http://kouyeyar.blogfa.com/

سلام نینا جان
خوبی عزیزم؟
انگار دلت خیلی پره ها!
عزیزم تا دویست میلیون سال دیگه نسل مردا منقرض می شه.
البته همین الان هم منقرض شده ها. اما تا اون موقع این موجوداتی که اسما مرد میگن بهشون، رسما نخواهند بود.

به منم یه سر بزن گلم.

Emily یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://1writer.mihanblog.com

kheyli feministi shod! :D

رضا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.ivasuomazer.com

متاسفم . خیلی ناراحت کننده و غیر انسانی هست

شهرزاد جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://womanofsmallthings.blogfa.com/

سلام نینایی..چطوری؟ اینو لینک می‌دم. حالی بردم ازش.

مامان عیسی سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

آی گفتییییییییییییییییییییی
ولی اون علی آقا هم عجب جوابی داده ها
واقعا همین طوره میدونی اگر مردی هم باشه گیره زنای اون مدلی می افته
و اگه زنی هم باشه گیر مرد اون مدلی
گرفتییییییییییییی؟
خوب و خوش هستی ؟
پست قاتلت هم خیلی باحال بود ممنون ازت
خودت و پسر گل و خوشگلت را میبوسم

الی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ق.ظ

معرکه بود

علی جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

به نظرم بعد از این نظری که توی این پست دادم، دلخور شدی و دیگه بهم سر نزدی. ولی من منظورم به تو نبود. اون قدر افراطی نوشتن، این جواب رو می طلبید. ما قبولت داریم نینا خانوم.
هرجا هستی موفق باشی.

نه اینجوری نیست اصلا

من یه جا گفتم که چند وقتیه نظرات برام باز نمیشن نظرات وبلاگ های خیلی از بچه ها برام باز نمیشن

حالا کامپیوترم ایراد داشت یا اینترنتم نمیدونم بازم چک میکنم ببینم میشه نظر بزارم براتون یا نه

که بدونید من با هیچ کس تو زندگی ام قهر نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد